poniedziałek, 26 stycznia 2015

Od Silence'a - Nagrania cz. 4

W tunelu było na prawdę ciemno . Wzrok powoli się przyzwyczajał ale wiedziałem , że jeszcze trochę mu to zajmie . Kolejne pomieszczenie do którego zajrzałem wyglądało co najmniej dziwnie . Hala wysokości ok 2 m . Przy wejściu była barierka . Gdy do niej podszedłem zobaczyłem coś na wzór basenu . W ścianach były dysze z których prawdopodobnie leciała woda . Na samym dole stała klatka . Przeniosłem się na sam dół . Nie było tam nic ciekawego ... do czasu . W pewnej chwili w klatce pojawił się wilk . Nie odzywał się . Był czarno biały ... dokładnie połowa jego sierści była biała a druga czarna . Takie umaszczenie nie było normalne . W chwili gdy się do mnie odwrócił zrozumiałem co widzę . Czarna połowa wyglądała jak ja aktualnie ... a ta biała przypominała mnie z dawnych czasów . Monstrum wrzasnął i zniknął . Szybko wydostałem się z tej dziwnej sali . Chciałem iść dalej ale zauważyłem , że w drzwiach leży dyktafon . Od razu wcisnąłem odtwarzanie .

Nagranie numer 34 . 
Prowadzący : Dr. Adolf Sznachn . 
Test : Wytrzymałość pod wodą . 
Obiekt : 12AN5
Charakterystyka : Aktualnie wszczepiony tylko jeden plazmit . 
Zaczynamy test . Zalewamy go . 
5 minut - Obiekt nie wykazuje zainteresowania tym , że jest pod wodą . 
10 minuta - Obiekt zaczyna być nerwowy i próbuje się wydostać . 
15 minuta - Przerwać test ! Obiekt nie żyje ! Przerwać ! 
-Co mu się stało ? Podobno wodny plazmit jest jednym z lepszych i dokładniej przygotowanych !
-Ja ja nie wiem . Jego łeb po prostu ... po prostu się rozpadł . Nie wiem co się stało . 

Test zakończony niepowodzeniem . Koniec nagrania . 

Odwróciłem się powoli i próbowałem sobie wyobrazić to co się tu stało . Nie umiałem sobie tego wyobrazić . Wróciłem do rozwidlenia i jeszcze raz przeczytałem tabliczkę : Sektor wytwórcy . Nie wiedziałem czy chcę tam iść ... ale bardzo byłem ciekawy co tam zobaczę . 

C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!