czwartek, 7 stycznia 2016

Od Star - C.D. Flash'a ''Każdy koniec zwiastuje początek''


Zostałam poproszona przez mojego partnera o dokończenie przesłuchania. Wilk wydawał mi się co najmniej dziwny, ale zostały tylko trzy pytania, więc stwierdziłam, że mogę kontynuować przesłuchanie.
 - Dobrze, zatem, Silent Fear, jakie są twoje żywioły i moce? - Zapytałam, nie owijając zbytnio w bawełnę.
 - Moje żywioły to Magia, Elektryczność oraz Mrok. Me moce stworzone są typowo pod mój fach, czyżby przeznaczenie? Jestem posiadaczem jednej z najrzadszych mocy na świecie, którą posiadają jedynie wilki należące do kręgu Shingami bądź posiadacze odpowiednich Amuletów, a jest to po prostu Moc Shinigami. Prócz tego, moją ulubioną mocą jest możliwość wejścia w sen dowolnego wilka za pomocą dotknięcia łapy i dowolna zmiana snu: mogę z koszmaru uczynić przepiękny sen, i na odwrót - wszystko dzieje się wedle mego uznania. Prócz tego mam umiejętność wyczarowania wszystkiego, co sobie wymarzę, umiem grać na instrumentach i jest w stanie tworzyć sny lub światy, polegając jedynie na własnej wyobraźni. Prócz tego jestem zdolny do wywołania paraliżu sennego poprzez dotknięcie innego wilka; moje ciało jest w stanie wykształcić elektryczny pancerz, który po zetknięciu się z innym ciałem odrzuca na kilka metrów, dodatkowo dotkliwie rażąc oponenta; potrafię porazić prądem; jestem w stanie wywołać deszcz piorunów; kolejną i ostatnią elektryczną mocą jest elekto-akcja. W mym posiadaniu są również takie moce, jak: telepatia; teleportacja; czytanie w myślach; hipnoza; niewidzialność; czytanie myśli i manipulacja nimi, wręcz wkradanie się do umysłu innego wilka. Teraz moje ulubione, mroczne moce: stawanie się cieniem i możliwość bardzo szybkiego poruszania się; wywołanie mrocznej mgły, która może nie tylko znacznie zmniejszyć widoczność, ale i zatruć, a nawet zabić; mroczne ciernie, które dodatkowo wnikają w ciało wilka i wpuszczają soki trawienne - wilk jest w stanie... rozpuścić się od środka, ładnie to ujmując. Posiadam również dwie moce, których byłem testerem i otrzymałem je jako pierwszy wilk na świecie: Remember Me - w głowie danego wilka cały czas pojawiam się ja, wilk nie potrafi uwolnić swoich myśli od niego, a ja mogę go namawiać do samobójstwa, kazać uciekać, bądź wciąż powtarzać jedynie ''Nie zapomnij o mnie''; a także Bloody Smile - polega ona na nagłym wystraszeniu wilka za pomocą halucynacji. Oponent idzie sobie spokojnie, a nagle przed sobą widzi jedynie zakrwawiony i szeroko uśmiechający się pysk, należący do mej osoby - taki wilk jest bardzo otumaniony i łatwo go zabić. Moc działa na odległość 20 kilometrów, wszystkie istoty znajdujące się w tym obiegu są narażone na nagły... zawał. - Wymienił sumiennie wszystkie moce. Bez większych zastanowień przeszłam dalej.
 - Opowiedz jeszcze swoją historię.
 - Urodziłem się w Watasze Podniebnej Krainy, choć sercem od zawsze byłem w watasze Mroku. Odszedłem z Watahy Podniebnej Krainy w wieku jednego roku, gdy narodziła się ma siostra. Pozostawiłem rodzeństwo oraz rodziców i wstąpiłem w szeregi Watahy z Dudniących Wodospadów. Łącząc magię i mrok, stałem się bardzo potężnym i cenionym wśród szlachciców, płatnym mordercą. W wieku trzech lat opuściłem szeregi watahy, ponieważ wilki w niej żyjące zepsuły się. Powróciłem do rodzinnych stron, ale niezbyt odświeżyłem kontakt z rodziną. W międzyczasie wstąpiłem do Shinigami, czyli grupy wilków morderców. Szybko jednak wypisałem się, wplątując się w kilka sporych konfliktów. Po tych przygodach postanowiłem odejść z watahy w poszukiwaniu nowej, a za mną poszło również moje rodzeństwo. Tyle. - Uśmiechnął się.
 - Dobrze, możesz odejść. Zostałeś przyjęty. - Powiedziałam. Chciałam jak najszybciej uwolnić się od tego wilka... przez niego w jaskini panowała... specyficzna aura.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!