sobota, 2 września 2017

Od Kanashimi'ego - Nauka kluczem do sukcesu

Dziś wraz z moją mentorką, Makką, postanowiliśmy wybrać się na spacer, aby pozwiedzać już dość dobrze znane mi tereny. Tak właściwie, odpowiadałem za jakąś część treningu Hidden, więc wiedziałem, że muszę się skoncentrować na słowach mojej Mistrzyni, by później przekazać całą wiedzę siostrze. Chciałem być dla niej jak największym wsparciem.
 - A więc, Kanashimi, znasz już zapewne tereny swego Klanu? - Zapytała Mistrzyni podczas przechodzenia poprzez Orli Las. Oczywiście, że znała odpowiedź, według mnie zadawała to pytanie tak dla zasady, żeby nie było, że mnie przecenia.
 - Oczywiście - Odpowiedziałem. - Dlatego w sumie nie wiem, czy jest sens chodzić.
 - Chodzić tak, ale po co ja mam ci opowiadać o tych terenach, skoro dobrze je znasz? Może zamienimy się rolami i to ty przedstawisz mi tereny swojego Klanu, hm?
 - Dobry pomysł - Uśmiechnąłem się delikatnie w stronę Makki, która starała się, bym jak najczęściej i jak najwięcej się odzywał. Było to w pewien sposób irytujące, bo wiedziała, że nie lubię się odzywać i jestem dosyć nieśmiały, ale starała się, by kontakt między naszą dwójką był jak najlepszy.
 - Opisz mi proszę każdy teren po kolei. Tak jakbym była nową członkinią.
 - To może zacznijmy od miejsca, w którym się znajdujemy, czyli w Orlim Lesie. A więc, cały teren Fortis Corde znajduje się w klimacie umiarkowanym, który bardzo sprzyja rozwojowi zarówno naszemu, jak i zwierzyny łownej, a więc miejsce to jest idealne do życia dla innych wilków. Orli Las jest lasem mieszanym, dosyć gęstym, no i wielkim. Pokrywa większość terenów naszego Klanu. Przed nami piętrzą się wielkie i dość niebezpieczne Mgliste Góry. Nazwa nie wzięla się znikąd, gdyż poprzez bardzo gęstą mgłę unoszącą się praktycznie cały czas widoczność jest bardzo ograniczona. Mimo wszystko, spora część wilków tam mieszka. Między górami, w dolinie, ukryta jest Szmaragdowa Łąka, do której idzie się dostać albo wspinaczką albo wąskim przesmykiem. Jest to dobre miejsce na polowania, bo zwierzęta czują się tam bezpiecznie. Z gór wypływa również Rzeka Marzeń, przy której wiele wilków postanowiło zamieszkać. Rzeka przepływa przez wszystkie tereny Fortis Corde i jest naszym drugim głównym wodopojem, natomiast pierwszym jest Słoneczne Jezioro, czyli najlepsze miejsce do wszelkich romantycznych spotkań, ze względu na wspaniały widok na niebo i zachód słońca. Ostatnim elementem składającym się na tereny Fortis Corde jest Wodospad Życia, który jest naturalnie wodą z Rzeki Marzeń, przepływającą w tamtą stronę. Za wodospadem znajduje się jaskinia Alf.
 - Bardzo ładnie - Pochwaliła mentorka.
 - Mam wykonać jeszcze jakieś zadanie? Muszę przyznać, że nawet spodobały mi się długie wypowiedzi, więc czemu nie? Może cię jeszcze czegoś nauczę - Zaśmiałem się.

< Makka? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!