wtorek, 30 czerwca 2015

Od Sheiry - Pierwsze polowanie

- Wiesz... może zamiast iść same pójdziemy z Wintry'm i nauczymy się polować? Przecież jakbyśmy poszły same, mogłoby nam się coś stać... - Powiedziałam, gdy Crystal się obudziła.
- Niech tak będzie... - Powiedziała.
Poprosiłam Wintry'ego aby nauczył mnie i moją przyjaciółkę Crystal tego, co potrafi robić każdy wilk.
- To... Czego nas nauczysz? - Zapytałam, bardzo ciekawa.
- Polowania! - Wykrzyknął z uśmiechem na pysku.
Wintry pokazał nam co robić, a czego unikać. Pokazał nam to na stadzie królików.
- Teraz ty, Sheira. - Powiedział, wskazując samotnego zająca na łące.
Podczas nauki zauważyłam dwie skały które były tak blisko siebie, że nic nie mogłoby się przez nie przecisnąć.
Zapędziłam tam zająca i zaatakowałam.
- Nieźle. - Powiedział nasz mentor.
- Teraz Crystal, zapoluj na tego zająca. - Powiedział, wskazując na niego.
Crystal zrobiła podobnie, ale prawie jej się nie udało, ponieważ przebiegnął przed nią inny wilk. Jednak dała radę.
- Dobrze, wracajcie do naszej jaskini.
Wróciliśmy wszyscy do naszej jaskini, było już ciemno więc kiedy już dotarliśmy do niej poszliśmy spać. Krótko mówiąc, polowanie się udało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!