czwartek, 25 czerwca 2015

Abyss - profil wilka

zdjęcie usunięte
Imię: Abyss
Płeć: Samiec
Wiek: 8 lat
Hierarchia: Omega
StanowiskoAtakujący
Głos: Warrior Cat's [Darkstripe]
Cechy charakteru: Jeśli trzeba by opisać Abyssa, większość osób na samym wstępie zaznaczyłaby prawdopodobnie jego talent do wpadania w kłopoty - bójki, sprzeczki, wchodzenie w dziwne miejsca. Cały Abyss. Nie przejmuje się konsekwencjami, jeśli sobie coś zaplanuje, po prostu będzie dążyć do celu nawet kosztem własnego zdrowia lub życia. Tyczy się to również składania obietnic innym wilkom - jeżeli Abyss coś ci obieca, nie masz o co się martwić, tylko śmierć go powstrzyma. Ta "uczciwość" i wytrwałość wcale jednak nie znaczy, że Abyss jest sympatycznym, milusim wilczkiem, z którym można się szybko zaprzyjaźnić. Basior lubi bowiem uprzykrzać innym życie własną egzystencją. Abyss ma ciężki charakter - jest bardzo wygadany, dużo mówi, ale to co mówi, rzadko jest przyjemne dla ucha. Wilk lubi rzucać nieprzyjemnymi komentarzami, nadużywa sarkazmu i swojej wrodzonej złośliwości. Jakby tego było mało, jest do bólu szczery. Na dodatek to urodzony dominant, nie cierpi, kiedy ktoś mu się sprzeciwia. Ma jednak dosyć rozwinięte poczucie humoru i, co może zdziwić niektórych, lubi się śmiać.. Jeżeli jednak przychodzi do poważnych sytuacji, wilk więcej myśli, niż mówi. Pomimo pozorów jest bardzo inteligentny, sprytny i bystry, szybko potrafi wybrać odpowiednie rozwiązanie do danych okoliczności. Gdy wpadnie na jakiś pomysł, na pewno się nim podzieli z innymi. W razie potrzeby pokaże swoje lepsze oblicze, pomoże, nauczy, obroni.
Cechy fizyczne: Abyss jest silny i dobrze radzi sobie w polowaniu na dużą zdobycz. Jest również bardzo skoczny. Jego największym atutem jest jednak umiejętność bezszelestnego skradania się. Niestety Abyss nigdy nie będzie najlepszym z najlepszych, ponieważ podczas biegu lub dłuższego zmęczenia stara blizna zaczyna boleć, a ból szybko nie przechodzi - pozostaje co najmniej na kilka godzin; przez ten czas wilczur nie jest w stanie nawet odezwać się lub ruszyć ogonem.
Znak szczególny: Na prawym boku - gdy się bliżej przyjrzeć - można dostrzec długą bliznę, która ciągnie się od prawej łopatki do samego uda. Na co dzień jej nie widać, ponieważ Abyss ma długą sierść i ta w większości zasłania tę "pamiątkę".
Słaby punkt: Prawy bok (blizna niekiedy sama z siebie zaczyna boleć, więc co by było, gdyby mocniej ją uderzyć?)
Boi się: Wysokości i niedźwiedzi
Waga: 68 kilogramów
Wzrost: 89 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Abyss raczej nie wdaje się w bliższe kontakty z innymi, ewentualnie na poziomie kolega - kolega. Przyjaciele? Może kiedyś.
Wataha pochodzenia: Wataha Krwawego Wzgórza
Lubi: Chłód; polowania; zajęcze mięso
Nie lubi: Wilków, które łamią zasady; intruzów; zapachu rumianku; słonych potraw
***
Żywioł: Elektryczność, Natura
Moce: [2/20] Telepatia, zmiennokształtność
Partner/ka: -
RodziceHakim i Kuro [losy nieznane]
Potomstwo-
Inna rodzina: -
***
Data dołączenia: 25 czerwiec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 50.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 0 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 27
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaWychowywałem się w stadzie zdziczałych psów w Alasce. Odczuwanie ciągłego zimna poskutkowało wytworzeniem długiej sierści i ściemnieniu skóry. Idealnie przystosowałem się do życia w zimnym klimacie. Po kilku miesiącach, razem ze swoim stadem, ruszyłem w niższe rejony USA i dotarłem do Yellowstone. Tam odłączyłem się od swojej grupki i dołączyłem do watahy, która przyjęła mnie z otwartymi ramionami. Po dwóch latach awansowałem na stanowisko Alfy. Niestety musiałem zrezygnować z tego stanowiska ze względu na pewien nieprzyjemny wypadek - atak niedźwiedzia, podczas którego ten wielki drapieżnik rozciął mój prawy bok pojedynczym ruchem łapy. Partnerka odwróciła się ode mnie, gdy straciłem posadę Alfy, natomiast reszta stada patrzyła na mnie z góry. Znienawidziłem tę watahę i opuściłem ją. Po pewnym czasie znalazłem się na terenie Watahy Krwawego Wzgórza. Długo ze sobą walczyłem, ale postanowiłem dać swojemu gatunkowi drugą szansę.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: universum |

5 komentarzy:

  1. Kapitalna postać, Grzesiu. Życzę Ci miłej zabawy - zasługujesz na nią.

    ~ Radża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, Abyss jest świetny, tylko nie wiem skąd te dodatkowe zdjęcia. W każdym razie są bardzo ładne i dziękuję za ich dodanie <3 :D

      Usuń
    2. Potwierdzam, wilk jest naprawdę genialnie zrobiony.
      Dodatkowe zdjęcia otrzymuje każdy wilk, który posiada jakieś ładne. Nie podobają mi się zwykłe przerywniki w postaci trzech gwiazdek. Oczywiście jeżeli wolisz standardowe trzy gwiazdki, nie ma problemu aby to zmienić.

      Usuń
    3. Nie, te zdjęcia są bardzo ładne, naprawdę :D

      Usuń
    4. Noh, jeśli lukniesz sobie na profil mojej (kiedyś) Universe to tam też są zdjęcia... albo na profilu George'a (tutaj był... albo nadal jest?) jako J3T i miał kilka ładnych zdjątek wmieszanych w profil ♥

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!