piątek, 5 czerwca 2015

Ogłoszenia parafialne

Dobra ludki, koniec czasu.
Osoby, którym zależało na wilkach, napisały do mnie w ich sprawie i jestem zadowolona z faktu, że ktoś chce zostać w watasze.
Zostały 23 wilki, czyli tyle, ile się spodziewałam. 
Dzisiaj zaczynamy reorganizację systemu Watahy Krwawego Wzgórza. Chcę stworzyć jeden organizm, którego wszystkie mechanizmy będą działały ładnie i bez usterek.
Z tego względu mam dla was jedną prośbę: jeżeli jakikolwiek tekst, który ma się znaleźć na stronie watahy [formularz/opowiadanie] zawiera przekleństwa, proszę o to, aby na początku wiadomości poinformować mnie o tym, iż takowe występują. Z góry dziękuję.
Zapewniam też, że w czerwcu moja aktywność może być ograniczona, ze względu na przebudowę systemu WKW, ale na pewno nie będzie tak, jak to wyglądało w poprzednich miesiącach.
Szymon, liczę również na pomoc z twojej strony :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!