niedziela, 14 czerwca 2015

Prośba

Jeżeli komuś by się nudziło, mógłby poszukać jakichś obrazków z wilkami, gdzie występuje ich kilka naraz [minimalnie 3-4 na obrazku]?
Planujemy zrobić spis wszystkich innych watah, które znajdują się na Ziemi Wojny, aby ułatwić nowym dołączanie i podać wam kilka informacji o naszych wrogach / sojusznikach. W tym celu potrzebne nam są jednak jakieś zdjęcia, które przedstawiałyby kilku członków watahy.
Za pomoc bardzo dziękujemy i zachęcamy do jej udzielenia.

[EDIT] Witam. Z tej strony KJK, drobny dopisek ode mnie. Chciałam tylko powiedzieć, że mój obecny sprzęt nie ułatwia mi sprawy z wchodzeniem na watahę lub wykonywaniem jakichkolwiek innych czynności, gdyż mój wentylator po prostu siadł. Zatem proszę nie mieć do mnie pretensji o ciszę na blogu. Do naprawy mogę go zanieść dopiero w wakacje.

9 komentarzy:

  1. Jula jeśli się nie obrazisz to pomogę :D . ( a przynajmniej spróbuje )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci, Piotrek. Błagam, pomóż, ja na nic nie umiem trafić...

      Usuń
  2. Ogarnij Fb ... znalazłem kilka zdjęć .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy będzie można dołączyć do watahy krwawego wzgórza czy do innych też?
    I też coś poszukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko do WKW, reszta watah stanowi tło fabularne.

      Usuń
  4. To do Juli to pytanie ... ja już nie jestem członkiem tej watahy .

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo to było do Julii pytanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zecor, Mon, wielkie dzięki za znalezienie dla nas zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję , że się przydadzą ... :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!