sobota, 6 czerwca 2015

Nina - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Nina
Płeć: Samica
Wiek: 1 rok
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Poszukiwaczka terenów
Głos: Shakira
Cechy charakteru: Nina to wilczyca miła. Lubi się pośmiać. Jednak... nie jest taka do końca. W dzień, jest miłą, śmieszną, zabawną wilczycą. Jednak w nocy, ma inny kolor i jest wtedy wredna. Lepiej jej wtedy nie prowokować. Nie lubi, kiedy jej rozkazujesz. Oczywiście, z tej nocnej strony. W dzień chętnie przyjmuje zadania, polecenia... Jednak, by być jej przyjacielem, musisz być zaakceptowany przez jej dwie strony...
Cechy fizyczne: Jest szybką waderą. Kocha pływać i wspinać się. Niestety nie za wysoko skacze, a w walkach... Wygrywa czasami... Nie to, że nie umie walczyć. Po prostu nie jest silna.
Znak szczególny: Znak na ramieniu i pod oczami
Słaby punkt: Brzuch
Boi się: Śmierci w samotności
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, Kanada
Lubi(Dobra strona) żarty, swoją dzienną stronę, miłe wilki, szczeniaki, (zła strona) znęcanie się, swój wygląd, noc
Nie lubi: (Dobra strona) walk, złej strony, (zła strona) słodzenia, miłych wilków, zakochanych wader 
***
Żywioł: Muzyka, Mrok, Elektryczność
Moce: [5/20] Telepatia, granie na instrumentach muzycznych, mroczne macki, zamienianie się w mrok, ogłuszanie mocnym dźwiękiem
Partner/ka: Szuka
RodziceKira i Dexter [nie żyją]
PotomstwoNie ma, nie chce
Inna rodzina: Nie ma
***
Data dołączenia: 6 czerwiec 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 50.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: | Ogólnie: 0 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 34
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaKiedy obudziłam się w jaskini, ujrzałam płaczące wilki. To byli moi rodzice. Gestem pokazałam im, dlaczego płaczą. Wtedy wyjaśnili mi, że mam rozdwojenie jaźni. No...coś podobnego. W dzień jestem zwykłą wilczycą, a w nocy jakąś inną. Kiedy po moich 1 urodzinach, rodzice... zostali zabici...Wyruszyłam w poszukiwaniu Watahy. Znalazłam Watahę Krwawego Wzgórza.
Inne zdjęcia: | W nocy |
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: wilczyca22 |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!