sobota, 6 czerwca 2015

Od Kiiyuko - Jak tu dotarłam?

Huh, jak znalazłam się w watasze? Długa historia, ale mam czas. 
Gdy byłam mała zawsze chciałam być w watasze. Mama mnie zostawiła na chmurce, wychowałam się na niej, od czasu do czasu zlatywałam na ziemię.
Kiedyś spotkałam kilka wilków, każdy był alfą w swojej watasze, każdy zapraszał mnie do swojej, jednak wybrałam tą, która mnie nie przekupywała. Była ona cudowna. Zostałam do niej przyjęta i bardzo ucieszyłam się z tego powodu. 
Dalej mnie zastanawia, dlaczego mama mnie zostawiła? Byłam inna? Nie chciała mnie? A może nikt mnie nie akceptował i nie chciała sobie robić wstydu? Nie wiem. W sumie, nie chcę wiedzieć, załamię się jeszcze, a to jest niepotrzebne. Żyję teraźniejszością, i niech tak zostanie. 
A tak w ogóle, chciałabym znaleźć swoją drugą połówkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!