niedziela, 24 marca 2013

Od Nicka- CD historii Soni

- Wiem, że nie chciałaś, ale ten szantaż doprowadza mnie do wściekłości. - Powiedziałem. Nagle poczułem duży ból i upadłem. Sonia zobaczyła myśliwego...
- No i są. Nareszcie wilki. - Powiedział i zaśmiał się szyderczo. Sonia wyglądała na przerażoną...
- Z drogi! - Zawołał jakiś wilk i skoczył na myśliwego. Potem usłyszałem tylko warczenie i kłapanie zębami. Nie wiedziałem kto to, póki nie odzyskałem przytomności. Nade mną stali Sonia i Gustaw.
- O mały włos. - Westchnął Gustaw.
- Ale jak? Co? Gdzie? - Pytałem próbując wstać.
- Człowiek strzelił ci w bok. Na szczęście byłem w pobliżu. - Powiedział Gustaw. Był jeszcze ranny po potyczce z jakimś wilkiem, utykał mocno, i teraz rana się powiększyła...
- Co ci się stało? - Zapytałem patrząc na jego łapę.
- Nie ważne. Zostawię was samych. - Powiedział Gustaw i utykając odszedł...
- Soniu, ja cię bardzo przepraszam, ale kiedy dzieją się takie sytuacje jak dzisiaj to często mam pecha. - Powiedziałem wciąż leżąc. - Ja... ja... - Chciałem coś powiedzieć, ale szybkie krwawienie spowodowało utratę przytomności. Moja dusza wyszła z ciała. Sonia stała przy mnie nie odzywając się. Myślałem, że jestem już martwy. Nagle zobaczyłem jak przybiegają Gustaw z Pattonem i biorą moje ciało do domku Makki. Tam Makka próbowała mnie wyleczyć...
- On chyba... - Powiedziała ze łzami w oczach Makka...
- On chyba nie jest już z nami... - Powiedziała Valixsy. Wtedy do domku wpadła Telara...
- Na boską Water! Co się stało?! - Zawołała.
- Nick został zabity przez myśliwego. - Powiedziała chlipiąca Ginewra.
- Mogłem wtedy zabić tego drania! - Krzyknął Gustaw nie panując nad emocjami.
- Jeszcze nie wszystko stracone. - Powiedziała Telara. Kazała wszystkim oprócz alf wyjść z domu. Mruczała pod nosem jakieś zaklęcie. Moja dusza weszła do ciała. Otworzyłem oczy...
- Witaj wśród żywych. - Powiedziała Ginewra. Gustaw wypadł z domu...
- I co? - Zapytała wataha...
- Żyje. - Powiedział Gustaw. Cała wataha zaczęła wiwatować... Wstałem i podszedłem do Soni...
- Ja jeszcze raz chcę cię przeprosić. Zostaniemy na razie najlepszymi przyjaciółmi?
<Sonia?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!