sobota, 30 marca 2013

Od Makki- CD historii Carli ''Początek''

- Pewnie, że cię oprowadzę! - Powiedziałam. Jeszcze nigdy nikogo nie oprowadzałam, więc byłam podekscytowana...
- To dokąd najpierw?
- Może przedstawię ci wilki?
- Już wszystkich poznałam.
- No to chodź za mną! - Powiedziałam. Oglądanie terenów zajęło nam sporo czasu, ponieważ mamy ich sporo.
- A w ogóle to gdzie śpimy? - Zapytała Carla.
- W jaskiniach. Możesz wybrać swoją.
- A jakie macie? - Spytała. Poszłyśmy w stronę jaskiń.
- Przed plażą, następna z dodatkowym i darmowym towarzyszem, tygrysem, potem jest magiczna, antypowodziowa, lodowa, z piachu, niska, na zboczu, z portalem, magiczna nad jeziorem, ze schodkami, mała i z okienkiem. Podoba ci się któraś?
- Fajne są - Odparła.
- Jaką wybierasz dla siebie? - Zapytałam.
<Carla, te jaskinie są kolejno, tak jak w opowiadaniu w dziale tereny, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!