czwartek, 28 marca 2013

Od Levela- CD historii Drago ''Spotkanie''


- Level, jak zdobyłeś żywioł wody ? - zapytał Mike i Drago .
- Przepraszam że przerywam , ale ale widzieliście Gustawa ?
- Tak widziałem . Zaraz cię do niego przyprowadzimy , tylko wysłuchajmy Levela .
- Więc tak : Będąc nad Plażą , rozpętała się straszna burza . Znajdowałem się na małej wysepce . Nie mogłem polecieć , ponieważ nic nie widziałem ...
- Co co co ? Ty masz skrzydła ? - zapytał Drago
- Oczywiście , tylko schowane - powiedziałem i wyciągnołem je - A le słuchajcie co było dalej ... Woda zaczęła się podnosić , a ja tonąć . Moja matka Water ... Czy ja to powiedziałem ?
- Tak owszem . - powiedziała Valixsy . - Jaka Water ? Bogini ?
- No . Jestem synem Water i jednego wilka . Oczywiście on nie był Bogiem , ani herosem . Water pozbyła sie mnie , bo nie mogła mieć w rodzinie " zwykłego wilka " . Nie chciałem tego ujawniać .
- Acha , ale masz kolego szczęście . - powiedział Mike
- Co ? Ja farciarzem ?
- Przecież jesteś herosem ! - odezwała się Valixsy , leżąca ze zmęczenia .
- A cóż , nie wiedziałem .
- Ile w końcu masz lat ?
- 1501 dokładnie , nie licząc jednego dnia ...
-Jutro masz urodziny ? Tak ...
Nagle zobaczyłem Gustawa z daleka zawołał :
- Witajcie !
- O witaj ! - zawołali wszyscy chórem .
- Valixsy , chodź tu . - zawołał
- Tak ?
- Jak tam Level ?
- Jest idealny . Żaden szpieg , złoczyńca tylko Heros ...
- Co ?
- Tak jest Herosem . Synem Water i innego wilka .
- Level , czy to jest prawda ? - spytał Gustaw
- Oczywiście . Jestem Herosem . No więc , przyjmiesz mnie ?
< Gustaw , napisz co było dalej >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!