piątek, 22 marca 2013

Od Ginewry- CD historii Gustawa ''Niebezpieczeństwo''

Telara powiedziała nam, że nasz alfa jest w drodze powrotnej... Postanowiłam razem z watahą ruszyć mu na przeciw. Padał śnieg... Nic nie widziałam... Wyruszyliśmy o świcie. Śnieg nie padał, ale pod naszymi łapami było go bardzo dużo...
- Ginewra, jesteś pewna? - Zapytała Valixsy.
- Tak, siostrzyczko. Kto zostanie ze szczeniakami?
- Może Valixsy? Ona jest w ciąży i nie powinna się męczyć. - Powiedziała China.
- Nie, Valixsy ma żywioł lodu. Ona jest nam najbardziej potrzebna.
- Ja z nimi zostanę. - Powiedziała Roxy. Wzięła szczenięta na grzbiet i poszła do swojego domku. My szliśmy dalej... W pewnym momencie zauważyłam w oddali jakiegoś wilka...
- Gustaw? - Zapytałam z lękiem w głosie...
- Ginewra? - Zapytał wilk, którego nie było już widać, bo mgła była gęsta...
- Czy to ty?
- To ja. - Powiedział. Z mgły wynurzył się Gustaw.
- Co się stało?
- Długa historia...
- Przepraszam, że przerywam, ale chyba mamy kłopoty. - Powiedział Mike patrząc w stronę mgły...
<Mike, możesz dokończyć?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!