niedziela, 31 marca 2013

Od Haru- CD historii Amiki ''Dzień zawodów''

Z górki było doskonale Patton uczy swojej córki różnych wygibasów...
- Niezły jest w te klocki. - Powiedziałem.
- Ta... Więc ty też? - Odparła Amika.
- Co? Wysportowany i już. Jako fan sportu jestem przyjacielem innych fanów sportu. Eh, Amika, wiesz co? Zmieńmy temat i miejsce rozmowy. Dosyć o tym sporcie. - Powiedziałem. Poszliśmy nad jezioro. Wlazłem na lód i jeździłem po nim jak na łyżwach.
- Co ty robisz? - Zapytała Amika.
- Relaksuję się. - Odpowiedziałem jadąc na dwóch łapach. Amika weszła niepewnie na lód i od razu się poślizgnęła. Szybko podjechałem i uchroniłem od upadku. Spojrzałem jej w oczy. Były piękne, duże i olśniewające. *Oddychaj Haru, oddychaj.*- myślałem. Zawsze, kiedy jestem w stresie, lub się zakochuję mój oddech się spowalnia.
- Haru, co jest? - Zapytała Amika słysząc jak dyszę.
- Nic, nic. - Powiedziałem. - Ja też nie umiem kłamać, prawda? - Zapytałem zawstydzony.
- Tak to prawda.
<Amika?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!