niedziela, 31 marca 2013

Od Amiki- Dzień zawodów

Obudziła mnie Sonia.
-Dziewczyno wstawaj!Dziś zawody!
-Co?Dobra JUŻ!
Wstałam.....Poszłam z Sonią na te zawody.Zobaczyłam nowego wilka.
-Na pewno Patton wygra!-krzyknęła Sonia.-Ej!-powiedziała Sonia.
-Co?
-Co tak się wgapiłaś?Hihihi....
-Ech.....
Kiedy wystartowali prowadził nowy wilk.Nagle wystartował Patton.
*Nie wygra?Ech...Jak zwykle....Patton...Co oni w nim widzą?!*-pomyślałam.
Kiedy się skończyły zawody poszłam do lasu.Było tam pełno puszystego śniegu.Usiadłam sobie na górce.Przyszedł wtedy nowy wilk.
-Cześć....Jestem nowy...
-Wiem...Widziałam Cię jak pędziłeś.
-Ta...Patton...
-E tam!Ja w nim nic takiego nie widzę!
-A, tak w ogóle jestem Haru, a ty?
-Jestem Amika....
Posmutniałam....
-Co się stało?
-Nic, nic....Miałam coś na łapie!Hehehe....Wiem nie umiem kłamać!....
<Haru dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!