piątek, 22 marca 2013

Od Gustawa- CD historii Mike

- Nie wiedziałem, ale ok. - Powiedziałem. Burza, którą przywołałem była ogromna, wszyscy członkowie schylali głowy, tylko ja stałem i kamiennym spojrzeniem wpatrywałem się w smoki. Zaczynały się powoli wycofywać. Niestety, ale wśród nich był smok burzy, który tam pozostał...
- Może lepiej się wycofaj... - Powiedziała cicho Ginewra patrząc na mnie.
- Zawsze kończę to, co zaczynam. - Powiedziałem. Warknąłem i już miałem skakać, ale coś mnie powstrzymało... Przede mną stała bogini światła, Light. Wszyscy pierwszy raz widzieli boginię...
- Przepraszam za mojego Exagon'a. Pewnie was wystraszył. - Powiedziała i zniknęła razem ze smokiem...
- To było bardzo dziwne... - Powiedziałem. Wróciliśmy na tereny watahy... Wiedziałem jednak, że wojna dopiero się rozpocznie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!