niedziela, 31 marca 2013

Od Levela - 1502 urodziny

Dzisiaj wstałem jak zawsze , lewą łapą . Nie mogłem się ruszyć . Leżałem na miękkiej trawie . Myślałem o wielu rzeczach . Między innymi o pewnych wilczycach . Bardzo mi się one podobały . Nagle wstałem , poprawiłem się i poszedłem nad wodę . Spotkałam tam Valixsy ...
- Witaj ! Wszystkiego najlepszego! - powiedziała
- Dzięki ! Zupełnie zapomniałem o nich .
- Mam coś dla ciebie . - mówiła , wyjmując coś z torby ...
- Hmm , co ? - powiedziałem
- Klucz do domu !
- O , dzięki . A ty kiedy masz urodziny ?
- Yyy , nie ważne . - mówiła
- Jak tam chcesz ... Valixsy , chce cię prosić o radę ...
- Tak ?
- No bo wiesz , podoba mi się pewna wilczyca ...
- Mów dalej .
- ... i nie wiem czy ona mnie lubi .
- Jak jej na imię ? - powiedziała Valixsy ?
- No Toxy ...
- To super , chyba tu idzie ...
< Toxy , napiszesz co było dalej ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!