sobota, 16 marca 2013

Od Gustawa- CD historii Mike ,,Jak tu dotarłem''

- Przyjmiesz mnie do watahy? - Zapytał z uśmiechem.
- No pewnie. - Odpowiedziałem.
- Gdzie reszta? - Zapytała Ginewra szturchając mnie.
- Zaraz zobaczę. - Odparłem i odbiegłem w las. Znalazlem watahę, wszyscy odpoczywali w cieniu...
- Gustaw, witaj. - Powiedziała Makka wstając
- Witaj Makka. Wstańcie wszyscy, mamy nowego członka i chcę żebyście go przywitali.
- Już się robi! - Powiedział wesoło Patton i jak huragan odbiegł. Rówinie szybko pobiegła Makka. Następnie ja. Za mną China i Roxy. Dotarliśmy do miejcsa, gdzie stały Valiksy, Ginewra i mój kuzyn, Mike...
- Kuzynie, przedstawiam ci Pattona, Chinę, Roxy, Ginewrę, Makkę i Valixsy.
- Miło mi was poznać.
- Valixsy, oprowadzisz go po okolicy?
- Oczywiście! - I odbiegli w las...
<Valixsy, co się dalej działo?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!