niedziela, 4 stycznia 2015

Nowa wilczyca - SASHA

  • Sasha


autor nieznany
Imię: Sasha [czyt. Sasza]
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Obrończyni alf
Głos: Brak
Cechy charakteru: Miła, mądra, przyjazna, ufna
Cechy fizyczne: Dość szybka
Znak szczególny: Paski na dwóch przednich łapach, znaczek w kształcie księżyca z gwiazdą
Słaby punkt: Brzuch
Boi się: Ciasnych pomieszczeń
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 68 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Szuka
Rasa: Wilk europejski
Żywioł: Czas
Moce: [3/15] Telepatia, cofanie się w czasie, czytanie w myślach
Partner/ka: Szuka
Rodzice: Zginęli
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Nie ma
Kraj pochodzenia: Europa
Lubi: Biegać, słuchać tykania zegara
Nie lubi: Zapachu krwi (to podrażnia jej nozdrza)
Pióra Feniksa: 40.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 0
PD: 0
Historia: Moja mama wyszła na polowanie i nie wróciła, ale byłam na tyle silna żeby wyruszyć. Wiedziałam, że już nie wróci. Szukałam watahy i znalazłam tą.
Inne zdjęcia: Brak
Właściciel: wilczyca22
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

1 komentarz:

  1. Wyślę dużo opowiadań,jako wilk Sasha,obicuję!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!