niedziela, 4 stycznia 2015

Od Ami - Wspólne polowanie

Była chyba 5 nad ranem, kiedy poczułam szturchanie. To był Kitomi.
- Pięć minut, Kitomi, pięć minut. - powiedziałam zaspana. 
Partner położył się koło mnie, a ja wtuliłam się w jego sierść. Nagle wstał.
- Wstawaj leniuchu! -  powiedział, trącając mnie znowu. Skapitulowałam i wstałam w końcu, a on usatysfakcjonowany i zadowolony, uśmiechał się.
- Może idziemy na polowanie? - zapytałam go.
- Dobrze. - powiedział, całując mnie w czoło. 
Już po chwili byliśmy w lesie i czailiśmy się na jelenia. Był dość duży. Czailiśmy się w krzakach dość długo. Wreszcie skoczyliśmy na niego. Wzięłam się za jego szyję i rozszarpywanie mu gardła. Już po kilku minutach zajadaliśmy się niedawno złapanym jeleniem.

<Kitomi może coś od ciebie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!