niedziela, 14 lipca 2013

Od Valixy - CD historii Shiny ''Spotkanie''

Zaśmiałam się serdecznie . Co ona tam opowiadała ?
- A co można o mnie opowiadać ? -zapytałam licząc że Zira nie za dużo in naopowiadała . 
- No dużo . 
- To ile mam lat ?
- Nie wiem , ale podobno masz najwięcej . 
- Czy jestem spokrewniona Gustawem ?
- Nie, bo niby jak ?
- Moja siostra do Ginewra . Czy rozmawiam z bogami ?
- Tak nie raz cię widziałam - powiedziała , a ja zacisnęłam zęby .
-Jaki bóg jest moim patronem ?
- Masz wszystkie żywioły , ale lód jest u ciebie najsilniejszy i go bardzo sobie cenisz , więc ...Snow .
- No . Co jeszcze wiesz o mnie ?
- Mama opowiadała mi twoje podróże od narodzenia mnie , i nadal mi je opowiada . 
- Dobrze - wzięłam głęboki oddech * Dobrze że nic więcej nie wie* myślałam .
- Ale po co te wszystkie pytania ?
- Ciekawość - skłamałam .
- To w porządku . 
- Widziałaś gdzieś Zirę ? - zapytałam .

< Shina ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!