środa, 17 lipca 2013

Od Angeliki - CD historii Harry'ego ''Do sedna sprawy!''

Byłam zdruzgotana . Aramis padł , lecz oddychał normalnie . Devil zaś co innego ... Zaatakował Harry'ego. Zaczęły mi płynąć gorzkie łzy . Mój wybawca zaczął tracić siły . Próbowałam się odwiązać , ale bez skutku . Spróbowałam wstać , ale to skończyło się upadkiem . Moje tylnie łapki zostały złamane . W tej chwili Harry , na nasze szczęście odebrał mieć i dziabnął Devila . Niestety wróg oddychał . Harry cały we krwi ,odwiązał mnie 
- Harry... - szepnęłam .
Przeciągnęłam go lekko do siebie i pocałowałam jego usta , i ranę która prawie spowodowała śmierć . Byłam w jego objęciach na ziemi . Czułam , że jest bardzo zmęczony . Usiadł przy mnie i patrzył się na mnie swoimi pięknymi oczami .
- Musimy uciekać . Zaraz się zbudzą . - mówił . 
- Lecz jak ?
- Wezmę cię na plecy . 
- Harry ! Przecież jesteś u kresu wyczerpania . 
- Dla ciebie zrobię wszystko . - powiedział .
Nagle błyskawica przeszła jego ciało . Stał się silny , wypoczęty i syty .
- No chodź ! - powiedział . 
- Poczołgałam się i weszłam na jego plecy . 
Gdy znajdowaliśmy się tylko mile od watahy , było południe . 

< Harry ? Co było dalej ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!