poniedziałek, 22 lipca 2013

Od Nightmare - Jak tu dotarłem

Nazywam się Nightmare.Pochodzę, jak moja siostra, z 3 wodospadów. Po pożarze pobiegłem szukać Jez nie zważając na rodzinę.Zabawne jest to że chronimy siebie nawzajem. Moja siostra nie wspomniała o mnie, swoim starszym bracie. Ja również rzadko o niej wspominam, boje się o nią. Tak więc gdy znikneła nie mogłem sobie z tym poradzić. Pobiegłem jej śladem. Zauważyłem ją jak trenowała latanie z jakimś czarnym wilkiem. Będę musiał nauczyć ją jak sprawić że skrzydła są nie widzialne... Nagle ten wilk znikł. Myślałem że pękne ze śmiechu na widok jej miny! Po chwili ruszyła biegiem. Pobiegłem za nią. Wpadła na jakieś wilki. Jak zwykle zresztą. Jez zawsze musiała coś odwalić. Już chciałem jej pomóc, gdy okazało się że są oni przyjaźni. Wpatrywałem się w nią gdy usłyszałem jakiś ruch. Szła ku mnie biała wadera. Skineła głową bym za nią poszedł. Zrobiłem to. Tam porozmawialiśmy chwilę. Wyjaśniła mi sprawę z Jez. Zgodziłem się zostać tu tyle czasu, ile będzie tu chciała być Jez.

< CD będzie jak Grey powie czy Jez może z nimi iść czy nie  >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!