sobota, 13 lipca 2013

Od Herkulesa - CD historii Greybacka ''Co to?"

Moje serce zabiło mocno . Co się miało stać ?

- Co, jak gdzie ?! - krzyknąłem . 
Odwróciłem się cicho , ale Rose spała słodkim snem . 
- Ciszej . Dostałem wizję .
- Jaką ?
- Masz - i przesłał mi obraz z głosem wołającym Rose ...
- Ale żaden wilk z naszej watahy tak nie wygląda . 
- Jak byłem pod domem Aramisa , zobaczyłem kartkę . 
- Pokaż !- zdenerwowanym głosem powiedziałem i wzięłem kartkę do ręki . 
- Herkulesie , ona będzie następna .
- O nie ! Ja na to nie pozwolę ! 
- Daje ci rozkaz , abyś się nią zaopiekował . 
- Masz moje słowo !- krzyknąłem , a Rose ni nie słyszała .
- Teraz rozszyfrować wilka - mówił . 
- Jeszcze połączyłem się z Angeliką . Nic nie zrozumiałem tylko " Oni co sekundę zmieniają postać i zapach . Mogą się podszyć pod wszystkich ."
- Ty ! Te niebieskie pióra to ...- zaczął 
- Aramis nie potrafi .Ale jedna osoba z naszej watahy to jeszcze jeden zabójca !
- To ja wiem .
- Od kogo ? - zawołałem . 
- Od Electry .Ale nie ważne . Musimy zabezpieczyć dom !
- Mam dwa świero upolowane jelenie , jeziorko w jamie . Mamy wszystko .
- Chodzi również o ochronę . Powiem Pattonowi , Valixy , Darka , i Shanti o pilnowanie dzisiaj waszej jaskini . Będą czekali w krzakach . A ty mi obiecaj , że nie będziesz dalej nisz dwa metry od Rose .
- Oczywiście ! - powiedziałem 
< Greyback >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!