wtorek, 16 lipca 2013

Od Angeliki - CD historii Harry'ego ''Do sedna sprawy!''

Straciłam poczucie wolności . Moja słodka grzywka , nagle stała się prosta . W rok zmieniłam się buntowniczą , skromną i bezlitosną osobę . Nagle dowiedziałam się , że dziś jest ten dzień w którym miałam zginąć . Jak miałam zaledwie dwa miesiące , zostałam porwana . Stałam się chuda , nieszczęśliwa i samotna . jadłam parę posiłków na miesiąc .Leżałam samotnie w klatce owinięta sznurkiem . Jedyne co mogłam zrobić to wychylić łapę z kratki . Prze moje " małe więzienie " przechodziła wierzba . Nie lubiłam jej Zawsze mnie denerwowała .W końcu ujrzałam kogoś , to Harry ! Zawołałam po niego , on oderwał mi z twarzy lepiec . Moje dwie łapki były utrącone , z powodu gniewu wspólnika Aramisa .Porozmawialiśmy szybko po czym rzekłam .
- Mój ostatni , mój ostatni dzień życia ! 
- Trzeba działać . -powiedział zmartwiony 
-Klucz , kluz , wiem !
- Co wymyśliłaś ? zapytał trzymając moje łapy przez kraty .
- Wiesz ... Idź do watahy i odszukaj samca z kluczem . 
- Gdzie go znajdę ? Przecież on zmienia postacie . 
- Dzięki kluczowi tak . Jeśli mu go ściągniesz pokaże się w swojej prawdziwej postaci . 
- Ale co będzie z tobą ? - zapytał przejęty . 
- Nic mi się nie stanie . 
- Ale .... 
- Leć ! Proszę cię leć - popłynęły mi wielkie gorzkie łzy - Jeśli nie uratujesz mnie , uratujesz inne samice ! 

< Harry >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!