czwartek, 18 lipca 2013

Od Niny - CD historii Will'a

- To powiedz mi, po co z tobą szłam?! Tylko mi nie mów, że się boisz! - Powiedziałam.
- Nie, ale... 
- Dymiących Gór nikt się nie powinien bać. Wyciągasz mnie gdzieś poza tereny! Myślałam, że załatwimy to szybko i bezboleśnie, ale widzę, że jest inaczej.
- Nina...
- Więc teraz powiem Ci, co będziemy dalej robić. Jestem tu od dziecka, już od trzech lat i znam te tereny tak samo dobrze, jak moją siostrę. Powiedz mi tylko, jak daleko jest ten kanion.

< Will, sory, że tak długo, ale najpierw ten wyjazd, potem organizacja imprezy i kłopoty... Aż w końcu się zapomniało.. >

3 komentarze:

  1. Napisałam ci zgłoszenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam ci zgłoszenie z e-mailu marty242@interia.pl (Poloxin)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!