Imię: Talestia (dla przyjaciół i rodziny Tania tzn. Zapach Motyla)
Płeć: Samica
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Łucznik stopnia niższego
Stanowisko: Łucznik stopnia niższego
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Gwiezdny
Głos: Amy Winehouse
Rasa: Wilk Gwiezdny
Głos: Amy Winehouse
***
Cechy charakteru: Talestia od najmłodszych lat odznacza się przede wszystkim wytrwałością w dążeniu do celu i ogromną pomysłowością, co w połączeniu z umiejętnością zachowania trzeźwego myślenia nawet w najtrudniejszych sytuacjach czyni z niej urodzoną strategiczkę. Natura obdarzyła ją także wielką odwagą i walecznością, a przy tym honorowością i troskliwością, które to cechy często nakazują jej stawanie w obronie młodszych, słabszych i niesłusznie oskarżanych. Ponadto charakteryzuje się niecodzienną żywiołowością i spostrzegawczością. W stosunku do obcych jest zwykle nieufnie i bardzo podejrzliwie nastawiona, a zwraca się do nich raczej obojętnym tonem, przez co niezwykle trudno nawiązać z nią bliższy kontakt. Wadera ta bowiem woli mieć jednego wiernego przyjaciela, niż tysiące, czekających tylko na jeden niewłaściwy ruch z jej strony, aby ją zranić. Dokonać tego jest niezwykle łatwo, ale gdy ktoś to zrobi, Tania nie pokarze tego po sobie. Jedyne, co zrobi to zapamięta mu to na całe życie i zacznie go unikać. Przez większość istot postrzegana jest jako wybuchowa i lekko zamknięta w sobie duszyczka o dużym poczuciu własnej godności.
Cechy fizyczne: Od małego jest bardzo dobrze i silnie zbudowana, co w połączeniu z jej niespożytą energią oraz doskonale wyćwiczoną umiejętnością posługiwania się każdym rodzajem broni, a zwłaszcza łukiem i unikania ataków wroga czyni z niej urodzoną wojowniczkę. Ponadto jest mistrzynią skoczności i szybkiego, niemal bezszelestnego przemieszczania się na znaczne odległości. W podkradaniu się i licznych akrobacjach nie ma sobie równych. Utrzymywanie równowagi na niezwykle wąskich przestrzeniach i lodzie także nie stanowi dla niej najmniejszej trudności. Dość dobrze radzi sobie również ze wspinaczką i pływaniem. Ma jednak pewne problemy z zapasami i turlaniem się.
Znak szczególny: Fosforyzujące jaśniejsze znaczenia na sierści i takie same oczy oraz otaczająca ją księżycowa poświata.
Słaby punkt: Szramy na prawym policzku.
Boi się: Chyba tylko końca świata i utraty kolejnych bliskich.
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Poszukuje na nowo.
Pochodzenie: Ziemia, Ameryka Północna, USA, Wataha Krwawego Wzgórza
Lubi: Zabawy w wodzie, rock'a i spacery o zachodzie Słońca oraz blasku Księżyca, a także przygody i akcję
Nie lubi: Gorąca, hałasu, zbyt długiego przebywania w jednym miejscu i niehonorowego postępowania
Lubi: Zabawy w wodzie, rock'a i spacery o zachodzie Słońca oraz blasku Księżyca, a także przygody i akcję
Nie lubi: Gorąca, hałasu, zbyt długiego przebywania w jednym miejscu i niehonorowego postępowania
***
Żywioł: [3/3] Woda, Natura, Muzyka
Moce: [15/15] Telepatia, rzucanie wodnymi kulami, oddychanie pod wodą, sterowanie nią, ciskanie na wroga wodą pod wysokim ciśnieniem, nieodczuwanie jej temp., rozmawianie z wodnymi istotami, stwarzanie ich, przemienianie się w nie, wodne bicze, sterowanie wszelkimi ciałami niebieskimi, wsłuchiwanie się w odgłosy przyrody, czerpanie sił witalnych z otoczenia, posługiwanie się wszelkimi językami ziemi, panowanie nad roślinami, odporność na wszelkie jady i trucizny pochodzenia organicznego, roślinna , wodna i dźwiękowa tarcza, usypianie za pomocą głosu, ogłuszanie, zwiększanie i zmniejszanie częstotliwości dźwięków, muzyczna hipnoza
Partner/ka: Poszukuje basiora, który zaakceptuje jej niezależność.
Rodzice: Thea (popełniła samobójstwo) i King (odszedł) - oboje należeli kiedyś do watahy
Potomstwo: Może kiedyś zastanowi się nad tą kwestią.
Inna rodzina: Mortimer - kuzyn
***
***
Data dołączenia: 9 marzec 2014
Data urodzenia: 9 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.200.000
Data urodzenia: 9 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.200.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 21
PD: | Ogólnie: 2100 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 1300 |
Umiejętności: | Walka: 250 | Instynkt: 0 | Umysł: 300 | Polowanie: 250 |
Jaskinia: numer 25
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszłam na świat na terenach tej watahy tuż przed jedną z wojen z ludźmi. Wtedy jeszcze nic nie zapowiadało tego, że będę musiała odejść z niej dobrowolnie. Po kilku latach jednak tak właśnie się stało. Ale zapewne większość z Was zaczyna się teraz zastanawiać jak właściwie do tego doszło... Już odpowiadam... Otóż właśnie w czasie walk, o których wspomniałam na początku mój kuzyn Mo zabił swojego własnego ojca, w mego wujka, co z kolei pociągnęło za sobą śmierć jeszcze kilkorga osób z naszej rodziny. To jednak raczej nie należy już do tematu moich rozważań. Ważne natomiast w tej chwili jest to, że nim Mortimer, dokonawszy tego okropnego czynu, odszedł ostatecznie ze stada, przyszedł do mnie w tajemnicy i odbył ze mną krótką rozmowę, w której nakazał mi udanie się do Nicol w celu przepowiedzenia mi mojej przyszłości. Ja jednak, wstydząc się tego, co wadera mogła tam ujrzeć, zrobiłam trochę inaczej. Otóż zamiast czekać na jej werdykt, poczekałam parę dni i również opuściłam tereny Watahy Krwawego Wzgórza w celu przemyślenia całej sytuacji i ułożenia sobie planu dalszego życia. Tak oto spędziłam kilka następnych lat na stałych wędrówkach po różnych krajach świata. Po tym okresie natomiast doszła mnie wieść głosząca, iż mój kuzyn zdecydował się wreszcie powrócić do naszego rodzimego stada. Nie zastanawiając się długo, ruszyłam w jego ślady.
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszłam na świat na terenach tej watahy tuż przed jedną z wojen z ludźmi. Wtedy jeszcze nic nie zapowiadało tego, że będę musiała odejść z niej dobrowolnie. Po kilku latach jednak tak właśnie się stało. Ale zapewne większość z Was zaczyna się teraz zastanawiać jak właściwie do tego doszło... Już odpowiadam... Otóż właśnie w czasie walk, o których wspomniałam na początku mój kuzyn Mo zabił swojego własnego ojca, w mego wujka, co z kolei pociągnęło za sobą śmierć jeszcze kilkorga osób z naszej rodziny. To jednak raczej nie należy już do tematu moich rozważań. Ważne natomiast w tej chwili jest to, że nim Mortimer, dokonawszy tego okropnego czynu, odszedł ostatecznie ze stada, przyszedł do mnie w tajemnicy i odbył ze mną krótką rozmowę, w której nakazał mi udanie się do Nicol w celu przepowiedzenia mi mojej przyszłości. Ja jednak, wstydząc się tego, co wadera mogła tam ujrzeć, zrobiłam trochę inaczej. Otóż zamiast czekać na jej werdykt, poczekałam parę dni i również opuściłam tereny Watahy Krwawego Wzgórza w celu przemyślenia całej sytuacji i ułożenia sobie planu dalszego życia. Tak oto spędziłam kilka następnych lat na stałych wędrówkach po różnych krajach świata. Po tym okresie natomiast doszła mnie wieść głosząca, iż mój kuzyn zdecydował się wreszcie powrócić do naszego rodzimego stada. Nie zastanawiając się długo, ruszyłam w jego ślady.
Inne zdjęcia: | Jako nimfa wodna | Jako syrena | W swoim ulubionym wcieleniu (wodnej elfki) |
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |
Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |
Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!