sobota, 8 października 2016

Seraphim - profil wilka

Imię: Seraphim (w skrócie Seraph)
Płeć: Samiec
Wiek: 11 lat
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Łucznik stopnia niższego
Typ: Skrzydlaty
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Feel [Piotr Kupicha]
***
Cechy charakteruJest jak to sam określa - sztucznym optymistą. Skrywa swoje smutki za maską uśmiechu i pogodnego basiora. Ma bardzo niską samoocenę. Najbardziej nienawidzi w sobie tego, iż nie potrafi kłamać oraz waha się nawet przy nic nieznaczących wyborach. Kłamanie szczególnie nie wychodzi mu, gdy musi to zrobić, aby nikogo nie urazić. Stracił przez to niegdyś niemal wszystko. Przyjaciół oraz rodzinę, choć nie pamięta, czy naprawdę to kiedykolwiek miał.
Cechy fizyczne: Jest bardzo szybki i skoczny, nie grzeszy za to siłą oraz wytrzymałością. We wszystkim innym jest przeciętny, a przynajmniej tak mówi.
Znak szczególny: Czerwona grzywa, błękitne, świecące w ciemnościach oczy oraz srebrny kolczyk w lewym uchu. Prócz tego jest niewyróżniającym się niczym, szarym wilkiem. Nosi czasami szarą bluzę. Nie wie, skąd ją ma, ale lubi nosić ją w chłodniejsze dni, lub kiedy chce skryć się przed całym światem.
Słaby punkt: Kark.
Boi się: Mimo, że mówi, iż niczego się nie boi... Nie jest to prawdą. Najbardziej boi się tego, że zapomniał o kimś ważnym w jego życiu, a teraz ta osoba go nienawidzi.
Waga: 55 kilogramów
Wzrost: 80 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Brak. Jeśli uwierzysz, że ten wilk jest szczęśliwy, to przykro mi, lecz raczej się nie polubicie.
Pochodzenie: Ziemia, Europa, Wielka Brytania
LubiJego ulubionym zajęciem jest pisanie w notatniku. Co prawda, zapisuje tam chyba tylko swoje sny; ciszę, spokój i samotność; deszczowe dni; wodę; używać swoich mocy
Nie lubi: Ciepła; ostrych dań; większości owadów
***
Żywioł: [3/3] Czas, Elektryczność, Magia
Moce: [6/20] Telepatia; Cofanie i zatrzymywanie czasu [jeśli cofnie zbyt daleko może odbić się to na jego zdrowiu]; Teleportacja [nazywa to "skrótami"]; Krzyk Błyskawic [wilka otacza jakby tarcza z błyskawic. Może użyć tej mocy, aby zwiększyć swoją siłę fizyczną bądź doprowadzić do wielkiego wybuchu]; Skrzydła [basior potrafi przywołać skrzydła, dzięki którym może oczywiście latać]; Potrafi wyczuć, że w pobliżu jest jakieś magiczne stworzenie. Takie jak wilki, magiczne kotowate, etc.; 
Partner/ka: ''No, może i jest taka jedna.''
Rodzice: ''Nawet jeśli żyją, to ich nie pamiętam.''
Potomstwo: ''Raczej nie byłby ze mnie dobry ojciec.''
Inna rodzina: ''Jeśli miałem jakąś rodzinę, to najprawdopodobniej już jej nie mam.''
***
Data dołączenia: 8 październik 2016
Data urodzenia: 3 grudzień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 600.000
★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 12
PD: | Ogólnie: 1200 | Wykorzystano: 800 | Zostało: 500 |
Umiejętności: | Walka: 550 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 250 |
Jaskinia: numer 25
Ekwipunek: Brak
Torba| 0 Wilcze Jagody | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył | 
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: ''Nie pamiętam trzech pierwszych lat swojego życia. Wiem tyle, że w jakiś sposób trafiłem do pewnej starszej kobiety. Postanowiłem pobyć przy niej jeszcze przez rok, a później poszukać nowego domu. Bo kilku latach wędrówki znalazłem tę watahę, być może zostanę tu na dłużej.''
Inne zdjęcia: | Bez skrzydeł | 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Sheira |

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!