~
Stanowisko: Samiec Alfa, Generał
Żywioł: [5/5] Mrok; Lód; Magia; Natura; Ogień
Moce: [26/26] Wilk ten posiada pięć żywiołów i 26 mocy. Pierwsze przedstawione moce należą do żywiołu Mroku i są to: umiejętność przyzwania dowolnego demona, jednak ponosi on konsekwencje przyzwania demona, gdyż nie jest w stanie kontrolować żadnego z nich; jest natomiast w stanie kontrolować umysły wilków, co składa się na jego drugą moc z tego żywiołu; kolejną zaś jest przydatna umiejętność zamiany w cień; czwartą mocą jest widzenie wszystkiego - może obrać sobie za cel dowolnego członka watahy i śledzić go, a nawet widzieć świat jego oczami - jest również powiadamiany o ewentualnych bójkach na terenie watahy, przez co może szybko zaingerować; posiadł on również umiejętność wchodzenia do czyjegoś snu i kontrolowania go. Kolejnym żywiołem wilka jest Lód, żywioł budulcowy i niszczycielski. Posiada pięć mocy z tego żywiołu: zamrażanie oponenta od środka lub od zewnątrz za pomocą oddechu, dotyku, wzroku, rozkazu słownego, bądź myśli; tworzenie wspaniałych konstrukcji z lodu, które jednak znikają po 72 godzinach; Lodowe Stado - przyzywa on białe stado magicznych lodowych jeleni, których umiejętności nie są jasno określone, ale doskonale nadają się do walki z demonami i innymi ''złymi'' istotami; wywoływanie śnieżycy, którą jest w stanie całkowicie kontrolować; Lodowy Deszcz - za pomocą tej mocy jest w stanie przyzwać na dowolny obszar deszcz sopli o różnej wielkości. Posiada on również pięć mocy należących do żywiołu Magii i są to: tworzenie światów za pomocą własnej wyobraźni, w których mogą żyć zwierzęta, wilki, etc; tworzenie wszystkiego, co tylko sobie wymarzy bez najmniejszych ograniczeń; gra na instrumentach z użyciem ulepszonej telekinezy; zamiana w kruka, który jest jego ulubionym ptakiem; niewidzialność. Kolejnym opanowanym przez niego żywiołem jest żywioł Natury i kolejne pięć mocy: rozmawianie ze zwierzętami i człowiekiem; ożywianie dowolnej istoty, poza wilkami; regeneracja - potrafi się odradzać jak Wampiry Wyższe, nawet z niewielkiej plamy krwi; Leśne Szepty - jest on w stałej łączności z lasem i jeśli nawiąże kontakt fizyczny z jednym drzewem, może przesłać dowolną wiadomość do pozostałych jednostek, wchodzących w skład leśnego ekosystemu - zarówno do roślin, jak i zwierząt, oraz innych organizmów; Kula Energii - nawiązując kontakt fizyczny z drzewem, jest w stanie pobrać drzemiącą w nim energię, po czym stworzyć z niej kulę materii w kolorze jasnozielonym i wystrzelić w stronę przeciwnika. Ostatnim żywiołem Crow's Cry'a jest Ogień. Moce związane z tym żywiołem to podpalanie oponenta od środka lub od zewnątrz za pomocą oddechu, dotyku, wzroku, rozkazu słownego, bądź myśli; całkowita odporność na ogień; Piekielna Pieśń - śpiewając, a właściwie nucąc pewną melodię, jest on w stanie przywołać ognistą istotę, o której niewiele wiadomo, ale jest to jego przyjaciel z innego świata; Ognista Obręcz - cała moc polega na tym, że Cry rozpędza się i zaczyna koziołkować, z każdym kolejnym momentem coraz bardziej płonąć, aż ostatecznie płonie cały i zmienia się w obręcz, która podpada wszystko na swojej drodze i jest niewyobrażalnie szybka; potrafi również kontrolować ogień. Poza wszystkimi wymienionymi mocami, posiada też telepatię.
Partner/ka: Crow's Cry od początku swego życia wiedział, kto jest jego przeznaczeniem. Póki co jednak musi ukrywać poznaną przez siebie prawdę, dopóki nie nawiąże bezpośredniego kontaktu z ową waderą. Zimny i zamknięty na inne. Nie odpowiada na wszelkiego rodzaju zaloty, gdyż uważa, że wilczycom, chcącym go zdobyć, chodzi jedynie o stanowisko, hierarchię, bądź o jego wygląd. Czeka na tą jedną i sam ma zamiar ją znaleźć. Nie chce, aby to ona znalazła jego i tego się trzyma. Czy to się zmieni? Czas pokaże.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!