Imię: Blame Soul (czyt. blejm sołl / ang. potępiona dusza; nie przeszkadza mu rozdzielanie imienia)
Płeć: Samiec
Wiek: Uważa ilość przebytych lat na ziemi za informację zbędną, dlatego też przestał liczyć swój czas pobytu po ukończeniu dwóch lat. Teraz najprawdopodobniej ma pięć lat.
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Strażnik nocny
Typ: Zwykły
Stanowisko: Strażnik nocny
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Asking Alexandria [Denis Stoff]
***
Głos: Asking Alexandria [Denis Stoff]
***
Cechy charakteru: Blame to wilk o dość skomplikowanym charakterze. Zacznijmy od tego, że jest to osobnik bardzo odważny, który z całą pewnością wyzwań się nie boi. Czasami staje w obronie słabszych bądź chorych - żartowałam. Nie darzy jakimkolwiek uczuciem niczego ani nikogo, a jeżeli już to robi, uczucie ów jest bardzo silne, śmiertelne wręcz dla niego. Nie przepada za wilkami naiwnymi, nie mówiąc już o tych, których zaufanie zdobyć można w niecały dzień. Chodzi wiecznie zadowolony, z uniesionym łbem. Nie interesuje go kompletnie nic, prócz sztuki. Przekrzykuje wilki, które nie potrafią zrozumieć o co mu chodzi. Jest basiorem inteligentnym, posiadającym duszę artysty, a co za tym idzie, bardzo niezgodnym. Ma jasne wytłumaczenie na dany temat, jednakże woli poszukać innego wyjaśnienia. Lubi filozofować, rozbierać każde zdanie na czynniki pierwsze. Nie jest cierpliwy, nie potrafi czekać. Kocha żartować, jednakże jego humor jest czarny oraz sarkastyczny, bardzo często opowiada prześmiewcze żarty o tematyce śmierci. Zawsze dodaje porównania. Kocha dyskutować, jednakże tylko z osobnikami które lubi (czyt. toleruje). Nie bawi się w kotka i myszkę, zawsze mówi wprost o co chodzi. Jest bardzo szczery. Zdecydowany pesymista, który nędznie żartuje ze swego losu. Cholerny egoista. Nieufny w stosunku do każdego. Zachowuje się jak wilk chory psychicznie, gestykuluje łapami, obłazi rozmówców, głaszcze ich etc. Nie wyczuwa granic, nie potrafi zamknąć się w odpowiednim momencie. Mimo to jest lojalny, nie byłby w stanie zdradzić sekretu kogokolwiek. Bardzo łatwo można wyprowadzić go z równowagi. Nie jest stabilny psychicznie. Zawsze działa spontanicznie, potrafi znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Nie lubi głośno rozmawiać o swoich uczuciach, pod tym względem jest skryty, ale pod każdym innym nie. W jego oczach lśni czyste szaleństwo.
Cechy fizyczne: Jego specjalizacją jest szybkie poruszanie się po terenie równym oraz nierównym, do tego jest niesamowicie silny. Kompletnie nie radzi sobie ze wspinaczkami oraz pływaniem. Skacze dość wysoko i daleko. Jest zwinny.
Znak szczególny: Amulet, który zawsze nosi na szyi, jest on niezauważalny przez gęste futro basiora.
Słaby punkt: Ogon.
Boi się: Pustki, ogólnie.
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Liczy, że kiedyś znajdzie.
Pochodzenie: Ziemia, Europa
Lubi: Ciemność; śpiewać; tańczyć; bawić się wnętrznościami zwierząt; poznawać nowe wilki; śmiać się; rozmawiać sam ze sobą; męczyć innych swoją osobą; żartować; przytulać bliskich; swój świat, w którym żyje; wino; rozmyślać.
Lubi: Ciemność; śpiewać; tańczyć; bawić się wnętrznościami zwierząt; poznawać nowe wilki; śmiać się; rozmawiać sam ze sobą; męczyć innych swoją osobą; żartować; przytulać bliskich; swój świat, w którym żyje; wino; rozmyślać.
Nie lubi: Przesadnego chamstwa; powagi u innych; wilków nieogarniętych; przesadnych pesymistów; dnia; upału; braku tematów do rozmyśleń; naiwności.
***
***
Żywioł: [3/3] Czas, Mrok, Natura
Moce: [18/20] Krótkotrwałe zatrzymanie czasu; ciągłe przewidywanie przyszłości, ruchu, za pomocą oczu; przenoszenie się do przeszłości, bez możliwości zmienienia jej (tylko obserwacja); zatrzymywanie poczucia czasu w umysłach wilków, prowadzi często do omdlenia; spowolnienie czasu (nie dotyczy jego); przyśpieszanie swoich jak i ruchów wroga; zaciemnienie niewielkich obszarów; przywoływanie cienistych istot, które mają wpływ na rzeczywistość; tworzenie mrocznych halucynacji w umyśle ofiary; opętanie przez istoty mroku; duszenie ofiary za pomocą materialnej ciemności; przemieszczanie się za pomocą mroku/cienia; rozmowa ze zwierzętami innego gatunku; przyśpieszanie wzrostu roślin; zabijanie mniejszych istot (lis, ptak, zając, kwiat etc.) umysłem; wpływanie na rozwój roślin/zwierząt; manipulowanie roślinnością oraz zwierzyną
Partner/ka: Ma złe wspomnienia z partnerstwem, dlatego też nie ogląda się za nikim. Mimo wszystko nie pogardziłby miłością.
Rodzice: Matka basiora nosiła imię Stey, zmarła podczas porodu. Ojciec jego odszedł rok temu, zwał się Mart.
Potomstwo: Miał grupkę szczeniaków, jednakże zanim zdążył je nazwać, odszedł.
Inna rodzina: Brak
***
***
Data dołączenia: 16 październik 2016
Data urodzenia: 28 grudzień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 800.000
★★★★★★★★★★★
Data urodzenia: 28 grudzień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 800.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 17
PD: | Ogólnie: 1700 | Wykorzystano: 800 | Zostało: 900 |
Umiejętności: | Walka: 550 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 250 |
Jaskinia: numer 28
Ekwipunek: Brak
Torba: | 3 Wilcze Jagody | 3 Czarna Krew | 3 Łza Wilczycy | 3 Niezapominajka | 3 Rumianek | 3 Liść | 3 Czaszka | 3 Czarna Perła | 3 Kość | 3 Chmiel | 3 Popiół | 3 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodził się na terenach Europy, nigdy dokładnie nie wiedział gdzie, albowiem średnio go to interesowało. Matka jego zmarła przy porodzie, bardzo słaba z niej wadera była. Basior żył z ojcem, jednakże rzadko z nim rozmawiał, czy w ogóle przebywał. Spotkał waderę swego serca, żyło mu się cudownie. Pewnego dnia grupę wilków napadła inna grupka, rządna śmierci. Basior próbował ratować innych, no, ale mało to dało. Uciekł więc w pierwsze lepsze miejsce. Żył sam, kompletnie sam. Pewnego dnia zemdlał, a gdy się obudził okazało się iż stąpa po terenach Watahy Krwawego Wzgórza, postanowił do niej dołączyć.
Ekwipunek: Brak
Torba: | 3 Wilcze Jagody | 3 Czarna Krew | 3 Łza Wilczycy | 3 Niezapominajka | 3 Rumianek | 3 Liść | 3 Czaszka | 3 Czarna Perła | 3 Kość | 3 Chmiel | 3 Popiół | 3 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodził się na terenach Europy, nigdy dokładnie nie wiedział gdzie, albowiem średnio go to interesowało. Matka jego zmarła przy porodzie, bardzo słaba z niej wadera była. Basior żył z ojcem, jednakże rzadko z nim rozmawiał, czy w ogóle przebywał. Spotkał waderę swego serca, żyło mu się cudownie. Pewnego dnia grupę wilków napadła inna grupka, rządna śmierci. Basior próbował ratować innych, no, ale mało to dało. Uciekł więc w pierwsze lepsze miejsce. Żył sam, kompletnie sam. Pewnego dnia zemdlał, a gdy się obudził okazało się iż stąpa po terenach Watahy Krwawego Wzgórza, postanowił do niej dołączyć.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!