piątek, 21 lipca 2017

Happy b-day

A więc KJK, w tym roku nie udało mi się zrobić ci takiego prezentu jak w zeszłym. Chciałem napisać to, co zawsze, tyko już w trochę innej formie.
Już nie muszę życzyć ci, byś była silna i się nie poddawała, bo w ciągu tego roku udało ci się zwalczyć swoje problemy i stałaś się naprawdę silną, o wiele szczęśliwszą osobą. A szczęście w życiu jest najważniejsze!
Wiem, że masz teraz w pizdu i jeszcze trochę problemów, ale wiem też, że sobie z nimi poradzisz. Przez rok wiele się na uczyłaś, nabyłaś nowych doświadczeń...
Nie życzę ci weny i coraz lepszego pisania, bo osiągnęłaś poziom, który jak dla mnie wymiata! Teraz tylko czekam aż napiszesz w końcu tą książkę i będziesz drugą J.K. Rowling <3
No i tradycyjnie, zdrowia, szczęścia, pomyślności, naszej ukochanej Finlandii, więcej dobrej muzyki i filmów, spotkań, odpałów, pizzy z podwójnym serem i kotów!

Ponieważ urodzinki dzisiaj obchodzi też jeden z twoich ulubionych artystów, wrzucam lekko i nieudolnie [rip rym, czm nie możesz mieć dwudziestki żeby się rymowało] zmodyfikowany kawałek jego kawałka i pod nim cały kawałek xd Najlepszego!

"Wszystkiego najlepszego, postaraj się nie spieprzyć
Dorosłość się już zbliża, Julia - rozdział szesnasty
Przewertuj wszystkie strony, to co już kiedyś było
I powyciągaj wnioski, bo bliżej już epilog"
~ Fifi <3


~ W imieniu całego bloga, twój najprzystojniejszy i najskromniejszy BFF

1 komentarz:

  1. Chciałabym tutaj bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy złożyli mi dzisiaj życzenia! Bardzo cieszy mnie fakt, że o mnie pamiętaliście i życzyliście mi takich wspaniałych rzeczy :)

    Szymon, tobie już dziękowałam, bo rozmawialiśmy przez tele, ale podziękuję ci jeszcze raz, za wybór piosenki i szczere życzenia.

    Wczoraj mój idol i mentor, wspaniały człowiek, popełnił samobójstwo, co bardzo mnie przybiło. Chciałabym podziękować wam za to, że byliście w tym trudnym momencie ze mną. Jak można rozpaczać, kiedy ma się obok tak wspaniałe osoby?

    Jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!