piątek, 2 września 2016

No to wrzesień, drodzy państwo

Uwaga, ogłaszam stan gotowości. Rozpoczął się wrzesień, czyli czas, w którym chodzimy do szkoły, gubimy długopisy, notatki i chęci do życia. Jak wiecie, na WKW jestem głównym administratorem i w tym roku zdaję egzamin gimnazjalny, obejmujący materiał z całej gimbazy. Jednak spokojnie, chyba jestem w stanie pogodzić to z WKW, jednak nie obiecuję, że posty będą codziennie - bo dzisiaj na przykład wróciłam do domu o 15:30, a o 16 zasnęłam na kanapie, czytając lekturę, którą nam dziś zadali. Spałam tak do 20, a chciałam trochę poczytać i powstawiać posty. Jak więc widzicie, nie zaczyna się najlepiej, ale teraz muszę się tylko przestawić, że zamiast o 3 chodzę spać o północy; zamiast wstawać o 9, wstaję o 6 i przede wszystkim, że nie śpię po szkole, aby mieć czas na naukę i WKW. Tak więc, najczęściej posty będą się pojawiać w weekendy, sporadycznie w dni robocze.

>>> Uwaga! Chamska reklama! Zaczęłyśmy z kumpelami prowadzić bloga z naszymi zdjęciami, starając się tym samym o wyższą ocenę z informatyki. Byłabym wdzięczna za każde wyświetlenie, bądź komentarz. Póki co znajduje się tam tylko jeden post. JUST US. (zgadnijcie która jestem ja) <<<

Więc wybaczcie, jeśli wasze opowiadania będą publikowane z poślizgiem, albo KJK nie będzie dokańczała opowiadań. Ochrzanić mnie można dopiero w poniedziałek, jeśli przez weekend nie pojawią się posty. Wtedy będę zasługiwała na ochrzan. 

Kurde, chciałam jedynie napisać, że posty będą w weekendy, a wyszedł jakiś bezsensowny żurek. No ok, to nie będę już przedłużać.

~ KJK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!