niedziela, 18 października 2015

Od Crystal - C.D. Wishastonish ''Jak tu dotarłam?''


Moje ostatnie słowa wypowiedziane zostały bardzo powoli. Jaskinia, w której mieszkałam wyglądała jak po przejściu huraganu. Ale... nie ma to jak w domu. Chwilę się zapatrzyłam w cały panujący tam chaos. 
- E... Crystal? - wyrwała mnie z podziwu Wish.
- A tak, zapomniałam... miałam ci przedstawić moich przyjaciół...
- Nic się nie stało...
- Więc tak, to jest moja przyjaciółka, Sheira. Znamy się od dzieciństwa. Jest matką trojga szczeniąt. - przedstawiłam przyjaciółkę podchodząc do niej.
- Cześć. - powiedziała Wish.
- Witaj. - odparła jej Sheira.
- A to jej partner, Zain. - powiedziałam po chwili przedstawiając basiora. Wish przywitała się z nim, po czym usiadła obok mnie. Nagle do jaskini wpadł Demon.
- Witaj, jesteś tu nowa, prawda? - spytał zwracając się do Wishastonish.
- Witaj, jestem nowa, racja... - odpowiedziała niepewnie.
- Rozgość się. - powiedział przymilnie Demon. - Chcesz coś zjeść, albo się czegoś napić?
- Odmawiać nie w moim stylu, więc mogę coś przekąsić. - odparła nowo poznana wadera.
- To ja przyniosę. - powiedziałam podnosząc się z posłania.
- O nie, nie moja droga. Musisz odpoczywać. Przecież wiesz, że nie możesz się wysilać. - powiedział Demon zatrzymując mnie - Ja przyniosę.
- No dobrze, ale przecież nie musisz się o mnie tak troszczyć. - odpowiedziałam.
- Jesteś w ciąży, nie chcę, by stało ci się coś złego. - odparł.

<Wish, rozumiem Cię xD mi też się czasem mózg przegrzewa... dasz radę dokończyć?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!