poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Grace staje się dorosłą wilczycą!



art by KJK on hwr

Grace jest dorosła.
~
Średnia: 6,0
Oceny: 6 6 6 6
Stanowisko: Młoda Samica Delta, Zarządca Opiekunów
Żywioł: [5/5] Ogień, Mrok, Elektryczność, Muzyka, Powietrze
Moce: [22/22] Grace posiada komplet mocy, a wszystkie są bardzo dobrze opanowane i dosyć przydatne w codziennym życiu. Niektóre są bardzo skomplikowane, inne bardzo proste. Naturalnie, jak każdy wilk w tej watasze, Grace jest obdarzona mocą telepatii, która pozwala jej na komunikowanie się z innymi wilkami za pomocą umysłu. Posiada również trzy moce, które nie są zbytnio związane z jej żywiołami, mianowicie: Życiodajny Dotyk (potrafi wskrzesić lub uleczyć cokolwiek tylko chce, pod warunkiem, że ma z tym bezpośredni kontakt - czyli potrafi wszystko wskrzesić lub uleczyć podczas dotykania tego czegoś; moc nie działa na wilki); Muzyczny Umysł (ta moc pozwala Grace na granie na instrumentach oraz pozwala wykorzystać w danym dniu jedną ze wszystkich mocy związanych z żywiołem muzyki, jednak w tym dniu nie może korzystać z żadnej innej mocy, aniżeli telepatii). Wadera ma również umiejętność, która pozwala jej na tworzenie światów za pomocą wyobraźni i możliwość wyczarowywania wszystkiego, co tylko sobie wymarzy. Może stworzyć po prostu wszystko, każdego - sklonować dowolnego wilka, stworzyć wielką armię, zbudować bezpieczny świat. Reszta mocy wilczycy to najczęściej mniej rozbudowane moce, aczkolwiek zdarzają się i takie dosyć skomplikowane. Są one związane z konkretnymi żywiołami Grace. Posiada ona trzy moce, które należą do mocy żywiołu Ognia, a mianowicie podpalanie (zarówno za pomocą umysłu, jak i dotyku); samozapłon (a co za tym idzie, również odporność na ogień); Oddział Feniksów - Grace może stworzyć z ognia dywizjon feniksów i wydawać im wszelakiej maści skomplikowane komendy (tylko one się jej słuchają i są na każde jej żądanie, nigdy nie zdradzą i nie zawiodą) - nie może w ten sposób tworzyć towarzyszy, są to Feniksy bojowe, które znikają na zakończenie bitwy lub gdy są zabijane przez wroga. Grace ma opanowany żywioł Czasu, jednak wszystkie moce z nim związane są dość proste i niezbyt trudne do opanowania, a mianowicie: cofanie się w czasie (może się cofnąć o ile tylko lat chce i dowolnie zmieniać bieg wydarzeń, nie ma co do tego żadnych ograniczeń); kontrola czasu (może zatrzymać, przyspieszyć lub zwolnić czas, wówczas porusza się ona normalnie i jest jedyną istotą, na którą nie wpływa ta moc); widzenie przyszłości (nie jest w stanie tego wymusić, po prostu raz na jakiś czas ma wizje na jakiś temat); naprawa zakłóceń czasoprzestrzennych (wadera odnajduje strefę czasową, która zakłóca resztę przestrzeni i jest ją w stanie naprawić za pomocą rozmaitych i skomplikowanych zaklęć). Kolejnym żywiołem opanowanym przez Grace jest Mrok. Posiada trzy moce, które są związane z tym żywiołem, mianowicie: zamiana w cień (wówczas może latać, jednak nie korzysta z tego); toksyczne ugryzienie (jest w stanie śmiertelnie zatruć wilka za pomocą ugryzienia, póki co nie znaleziono odtrutki na rodzaj wstrzykiwanej wówczas pod skórę ofiary substancję); Mroczny Krąg (Grace więzi swoją ofiarę w specjalnym kręgu utworzonym z czystego mroku i nienawiści, po czym pozostawia duszę ofiary na pożarcie demonom; po śmierci ciało jest posłuszne tylko Grace lub wskazanej przez nią osobie). Grace urodziła się w tej watasze, więc posiada również żywioł Elektryczności i cztery moce, które są z tym żywiołem związane: porażenie prądem z efektem dodatkowego odrzutu i paraliżu; szybkość pioruna; elektryczny pancerz, który dodatkowo dotkliwie razi napastnika, kiedy ten tylko dotknie elektrycznej powłoki; władza nad burzą. Ostatnim żywiołem Grace jest Magia. Jest to żywioł, który wilczyca lubi najbardziej i ma ona cztery moce związane z tym żywiołem. Są to: lewitacja; telekineza; teleportacja (nieograniczona - może się teleportować po prostu wszędzie); manipulowanie umysłem (Grace wkrada się do umysłu dowolnego wilka i może z nim zrobić co chce: sprawić, aby się w kimś zakochał, popełnił samobójstwo... po prostu wszystko).
Partner/ka: Grace jest osobą chętną na rozpoczęcie jakiegoś związku, jednak nie pakuje się w coś tylko na chwilę, nie kręcą ją romanse. Szuka wśród wilków z watahy partnera na całe życie, który będzie ją kochał i będzie podobny do niej. Musi lubić szczenięta, ponieważ wilczyca planuje je mieć. Dodatkowo, nie lubi nic załatwiać szybko i spontanicznie: musi się bardzo długo znać z potencjalnym partnerem, zanim zgodzi się na zawarcie związku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!