Imię: Grace (czyt. grejs / nie pozwala na jakiekolwiek zdrobnienia)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Delta
Kierunek: Koliber
Stanowisko: Młoda Samica Delta, Zarządca Opiekunów
Stanowisko: Młoda Samica Delta, Zarządca Opiekunów
Typ: Skrzydlaty
Rasa: Wilk Snów
Głos: Iselin Solheim
***
Rasa: Wilk Snów
Głos: Iselin Solheim
***
Cechy charakteru: Grace to wadera o naprawdę wspaniałym charakterze, przynajmniej w mniemaniu tej mniej chamskiej i wrednej części watahy. Wyjątkiem może być Castiel, który docenia swoją siostrę, chociaż sam ma dość paskudny charakter. Zacznijmy od cech negatywnych wilczycy. Pierwszą z nich jest aż zbytnie zorganizowanie: wadera nie ma zakodowanej spontaniczności, wszystko dokładnie planuje i wyobraża sobie, aby ewentualnie zmodyfikować plan. Czasem jest to uciążliwe, a niektórzy mówią, że nie umie się bawić i dać ponieść chwili. Rzeczywiście, mają trochę racji, ale czasem Grace ma takie momenty, w których staje się przeciwieństwem tej poukładanej i wszystko planującej wilczycy, a zaczyna ''żyć''. Jednak rzadko można ją spotkać w takim stanie, jedynie w gronie przyjaciół. Właśnie, jeśli chodzi o to, jaki stosunek ma do swoich przyjaciół, to jest on stosunkowo dobry. Jest wierna i lojalna, nie zostawia przyjaciół w potrzebie, chyba że sytuacja jest naprawdę trudna. Za tych najlepszych jest w stanie oddać życie, ale bardzo ciężko znaleźć się w tym gronie. Wymieniając kolejne wady wilczycy, jest ona bardzo zagadkowa i tajemnicza, ciężko ją czasem rozgryźć. Niby wesoła, miła i zorganizowana, ale czasami zachowuje się zupełnie inaczej i nikt - nawet ona - właściwie nie wie od czego to naprawdę zależy. Może po prostu od dnia? Moglibyśmy się rozwodzić jeszcze długo nad tym tematem, ale lepiej przejść do kolejnej cechy, która niby jest pozytywna, ale denerwuje dużą część znajomych Grace. Jest to nadmierna opiekuńczość i troskliwość. Wadera, która chce zostać w przyszłości opiekunką szczeniąt, już od najwcześniejszych chwil życia wykazywała się bardzo dużą opiekuńczością, jednak czasami trochę przesadza, co mogą potwierdzić wszyscy jej znajomi, przyjaciele oraz rodzina. Zdecydowanie można ją nazwać ekstrawertyczką, jednak z małym nurtem introwertyczki - wszystko zależy od dnia, nawet skrajny ekstrawertyk miewa słabsze momenty. Grace najchętniej całe życie spędziłaby w towarzystwie swoich przyjaciół, samotność zdecydowanie nie jest tym, czego wilczyca potrzebuje. Bardzo angażuje się w życie swoje i innych, czerpie jak najwięcej z życia, choć gdyby miała zdolność do cieszenia się chwilą, z pewnością czerpałaby z niego jeszcze więcej. Można powiedzieć, że uwielbia marzyć, ale jej marzenia są na tyle przyziemne, aby były możliwe do spełnienia, więc nie buja za bardzo w chmurach. Zdecydowanie, jest realistką, a na dodatek optymistką. Wie, że musi mieć jednak swoje granice, bo świat potrafi skrzywdzić - nie patrzy więc na niego przez różowe okulary, ale stara się dostrzegać pozytywne strony każdej trudnej sytuacji, w której tylko się znajdzie. Nie ma w zwyczaju narzekać na złe życie, bo uważa, że zawsze mogło być gorzej. W miarę możliwości poświęca się całkowicie swoim pasjom, których są trzy. Muzyka - na ten temat mogłaby długo dyskutować z innymi wilkami. Preferuje rock i metal, ale muzyka musi mieć przede wszystkim dobre przesłanie i tekst, gatunek nie jest tak istotny. Uwielbia również spacerować i odkrywać nowe miejsca - kiedyś nawet zastanawiała się nad stanowiskiem odkrywcy, jednak pasja, która za chwilę zostanie wymieniona, przyćmiła ten ambitny plan. Ostatnią i główną pasją wilczycy jest opieka nad szczeniakami i innymi wilkami, które jej wymagają. Wracając jeszcze do charakteru Grace, jest ona bardzo uczuciowa i nie boi się okazywać uczuć pozytywnych, takich jak miłość. Jest ona bardzo cierpliwa i wyrozumiała, ma również zdolności jeżeli chodzi o wytłumaczenie czegoś drugiemu wilkowi. W zasadzie, czegokolwiek by się nie chwyciła, zawsze jest w tym dobra. Ok, ta krótka prezentacja Grace w pełni ci wystarczy, aby zastanowić się, czy nie warto by jej poznać.
Cechy fizyczne: Grace to wilczyca należąca do grona bardzo wysportowanych wilków, aczkolwiek przez swoje problemy z sercem/przemakalną sierścią, ma również kilka sporych wad, które nie pozwalają jej funkcjonować tak, jakby ona tego chciała. Jednak zanim będziemy wymieniać i opisywać te rzeczy, w których Grace sobie nie radzi, podbudujmy ją troszkę i porozmawiajmy o jej atutach. Więc, wilczyca ta posiada bardzo silne łapy i smukłe, aczkolwiek dość dobrze umięśnione ciało, co czyni z niej wilka właściwie do wszystkiego. Chuda i umięśniona, a więc: szybka, zwinna, silna, wytrzymała, skoczna - ale tak do końca nie jest. Zacznijmy z szybkością: śmiało można powiedzieć, że jest piekielnie szybką wilczycą, z pewnością odziedziczyła to po swoich rodzicach. Zwinna rzeczywiście jest, ale zazwyczaj różnie to wychodzi, na ten temat nie ma się co rozwodzić, trzeba powiedzieć po prostu, że jest nieco powyżej przeciętnej, jeśli chodzi o zwinność. Siła? Podobnie jak ze skocznością, jest dość silna, ale rewelacji nie ma. Co tam jeszcze było? Ach, wytrzymałość i skoczność. Zacznijmy od tego drugiego: wadera jest nad wyraz skoczna, zawdzięcza to budowie swojego ciała. Może wybić się na kilka metrów w górę, podczas gdy normalny magiczny wilk, potrafi wybić się na maksymalnie trzy metry w górę. Ona umie wybić się na dziesięć. Skoki w dal również są daleko powyżej przeciętnej. Niestety, z powodu swoich problemów z sercem, wilczyca nie jest zbyt wytrzymała, jeżeli osiąga swoje maksymalne tempo - musi wykorzystywać swoje atuty z głową. Co do zdolności wspinaczkowych i pływackich, z tym pierwszym nie ma najmniejszego problemu, umie się wspaniale wspinać, włazi nawet na drzewa. Natomiast co do pływania, to nie umie pływać, podobnie jak matka, jednak z innego powodu, a mianowicie jest to dla niej zwyczajnie niebezpieczne - posiada ona przemakalną sierść, a że ma jej bardzo dużo, może mieć problemy z utrzymaniem się na powierzchni. Ma skrzydła, więc potrafi latać, ale nie umie w pełni wykorzystać możliwości swoich skrzydeł.
Cechy fizyczne: Grace to wilczyca należąca do grona bardzo wysportowanych wilków, aczkolwiek przez swoje problemy z sercem/przemakalną sierścią, ma również kilka sporych wad, które nie pozwalają jej funkcjonować tak, jakby ona tego chciała. Jednak zanim będziemy wymieniać i opisywać te rzeczy, w których Grace sobie nie radzi, podbudujmy ją troszkę i porozmawiajmy o jej atutach. Więc, wilczyca ta posiada bardzo silne łapy i smukłe, aczkolwiek dość dobrze umięśnione ciało, co czyni z niej wilka właściwie do wszystkiego. Chuda i umięśniona, a więc: szybka, zwinna, silna, wytrzymała, skoczna - ale tak do końca nie jest. Zacznijmy z szybkością: śmiało można powiedzieć, że jest piekielnie szybką wilczycą, z pewnością odziedziczyła to po swoich rodzicach. Zwinna rzeczywiście jest, ale zazwyczaj różnie to wychodzi, na ten temat nie ma się co rozwodzić, trzeba powiedzieć po prostu, że jest nieco powyżej przeciętnej, jeśli chodzi o zwinność. Siła? Podobnie jak ze skocznością, jest dość silna, ale rewelacji nie ma. Co tam jeszcze było? Ach, wytrzymałość i skoczność. Zacznijmy od tego drugiego: wadera jest nad wyraz skoczna, zawdzięcza to budowie swojego ciała. Może wybić się na kilka metrów w górę, podczas gdy normalny magiczny wilk, potrafi wybić się na maksymalnie trzy metry w górę. Ona umie wybić się na dziesięć. Skoki w dal również są daleko powyżej przeciętnej. Niestety, z powodu swoich problemów z sercem, wilczyca nie jest zbyt wytrzymała, jeżeli osiąga swoje maksymalne tempo - musi wykorzystywać swoje atuty z głową. Co do zdolności wspinaczkowych i pływackich, z tym pierwszym nie ma najmniejszego problemu, umie się wspaniale wspinać, włazi nawet na drzewa. Natomiast co do pływania, to nie umie pływać, podobnie jak matka, jednak z innego powodu, a mianowicie jest to dla niej zwyczajnie niebezpieczne - posiada ona przemakalną sierść, a że ma jej bardzo dużo, może mieć problemy z utrzymaniem się na powierzchni. Ma skrzydła, więc potrafi latać, ale nie umie w pełni wykorzystać możliwości swoich skrzydeł.
Znak szczególny: Przede wszystkim uwagę przykuwają niebieskie oczy wadery, a także żółte znaczenia na sierści bądź grzywce. Wilczyca posiada również bardzo długie włosy na podgardlu. Ma również skrzydła.
Słaby punkt: Większość wilków w jej rodzinie ma problemy z miejscami na twarzy bądź z jakimiś znakami na ciele, natomiast jej problem tkwi we wnętrzu jej ciała. Wilczyca ma bowiem problemy z sercem: otrzymywanie zbyt dużej ilości ciosów powoduje zatrzymywanie akcji serca, co może ostatecznie zakończyć się śmiercią Grace. Dlatego za wszelką cenę unika wszelkich ciosów w klatkę piersiową i woli robić uniki podczas walki, niż atakować.
Boi się: Wilczyca poza normalnymi rzeczami, takimi jak na przykład śmierć, odrzucenie, brak szczęścia w życiu, boi się jeszcze czegoś dosyć dziwnego, a mianowicie, że jej życie będzie zbyt spontaniczne. Woli sobie wszystko dobrze zaplanować, zanim zabierze się za cokolwiek, czasem jest to jednak niemożliwe. Wilczyca boi się właśnie tego typu momentów, które z pewnością się pojawią w jej życiu. W zbyt spontanicznej sytuacji, może mieć atak paniki.
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 73 centymetry
Najlepsi przyjaciele: Zaliczają się do nich wszyscy, którzy dorastali razem z nią, a więc: Celty; Castiel i Gaster Phoenix. Ma również za przyjaciółkę swoją mentorkę, Imagine, z którą aktualnie pracuje. Poza tym bardzo polubiła Makkę i Patton'a. Liczy, że znajdzie więcej przyjaciół.
Pochodzenie: Ziemia Wojny [Wataha Krwawego Wzgórza]
Lubi: Szczeniaki i wszystko, co z nimi związane; opiekowanie się młodszymi; poznawanie charakterów innych wilków; klimaty zimne bądź skrajnie ciepłe; przepiękne, niezapomniane widoki; chwile samotności, jak i momenty spędzone w dobrym towarzystwie; oddanie i lojalność; swoich przyjaciół, których nigdy nie opuści; planowanie dnia przed jego rozpoczęciem; muzykę
Nie lubi: Braku uczuć między innymi wilkami; swoistej znieczulicy; kiedy starsze osoby się wymądrzają, chociaż na pewno nie wiedzą wszystkiego najlepiej; gdy bracia za bardzo dają się we znaki; niehonorowości; braku oryginalności u innych wilków; nudy; spontaniczności i braku planowania; ciszy
***
***
Żywioł: [5/5] Ogień, Mrok, Elektryczność, Muzyka, Powietrze
Moce: [22/22] Grace posiada komplet mocy, a wszystkie są bardzo dobrze opanowane i dosyć przydatne w codziennym życiu. Niektóre są bardzo skomplikowane, inne bardzo proste. Naturalnie, jak każdy wilk w tej watasze, Grace jest obdarzona mocą telepatii, która pozwala jej na komunikowanie się z innymi wilkami za pomocą umysłu. Posiada również trzy moce, które nie są zbytnio związane z jej żywiołami, mianowicie: Życiodajny Dotyk (potrafi wskrzesić lub uleczyć cokolwiek tylko chce, pod warunkiem, że ma z tym bezpośredni kontakt - czyli potrafi wszystko wskrzesić lub uleczyć podczas dotykania tego czegoś; moc nie działa na wilki); Muzyczny Umysł (ta moc pozwala Grace na granie na instrumentach oraz pozwala wykorzystać w danym dniu jedną ze wszystkich mocy związanych z żywiołem muzyki, jednak w tym dniu nie może korzystać z żadnej innej mocy, aniżeli telepatii). Wadera ma również umiejętność, która pozwala jej na tworzenie światów za pomocą wyobraźni i możliwość wyczarowywania wszystkiego, co tylko sobie wymarzy. Może stworzyć po prostu wszystko, każdego - sklonować dowolnego wilka, stworzyć wielką armię, zbudować bezpieczny świat. Reszta mocy wilczycy to najczęściej mniej rozbudowane moce, aczkolwiek zdarzają się i takie dosyć skomplikowane. Są one związane z konkretnymi żywiołami Grace. Posiada ona trzy moce, które należą do mocy żywiołu Ognia, a mianowicie podpalanie (zarówno za pomocą umysłu, jak i dotyku); samozapłon (a co za tym idzie, również odporność na ogień); Oddział Feniksów - Grace może stworzyć z ognia dywizjon feniksów i wydawać im wszelakiej maści skomplikowane komendy (tylko one się jej słuchają i są na każde jej żądanie, nigdy nie zdradzą i nie zawiodą) - nie może w ten sposób tworzyć towarzyszy, są to Feniksy bojowe, które znikają na zakończenie bitwy lub gdy są zabijane przez wroga. Grace ma opanowany żywioł Czasu, jednak wszystkie moce z nim związane są dość proste i niezbyt trudne do opanowania, a mianowicie: cofanie się w czasie (może się cofnąć o ile tylko lat chce i dowolnie zmieniać bieg wydarzeń, nie ma co do tego żadnych ograniczeń); kontrola czasu (może zatrzymać, przyspieszyć lub zwolnić czas, wówczas porusza się ona normalnie i jest jedyną istotą, na którą nie wpływa ta moc); widzenie przyszłości (nie jest w stanie tego wymusić, po prostu raz na jakiś czas ma wizje na jakiś temat); naprawa zakłóceń czasoprzestrzennych (wadera odnajduje strefę czasową, która zakłóca resztę przestrzeni i jest ją w stanie naprawić za pomocą rozmaitych i skomplikowanych zaklęć). Kolejnym żywiołem opanowanym przez Grace jest Mrok. Posiada trzy moce, które są związane z tym żywiołem, mianowicie: zamiana w cień (wówczas może latać, jednak nie korzysta z tego); toksyczne ugryzienie (jest w stanie śmiertelnie zatruć wilka za pomocą ugryzienia, póki co nie znaleziono odtrutki na rodzaj wstrzykiwanej wówczas pod skórę ofiary substancję); Mroczny Krąg (Grace więzi swoją ofiarę w specjalnym kręgu utworzonym z czystego mroku i nienawiści, po czym pozostawia duszę ofiary na pożarcie demonom; po śmierci ciało jest posłuszne tylko Grace lub wskazanej przez nią osobie). Grace urodziła się w tej watasze, więc posiada również żywioł Elektryczności i cztery moce, które są z tym żywiołem związane: porażenie prądem z efektem dodatkowego odrzutu i paraliżu; szybkość pioruna; elektryczny pancerz, który dodatkowo dotkliwie razi napastnika, kiedy ten tylko dotknie elektrycznej powłoki; władza nad burzą. Ostatnim żywiołem Grace jest Magia. Jest to żywioł, który wilczyca lubi najbardziej i ma ona cztery moce związane z tym żywiołem. Są to: lewitacja; telekineza; teleportacja (nieograniczona - może się teleportować po prostu wszędzie); manipulowanie umysłem (Grace wkrada się do umysłu dowolnego wilka i może z nim zrobić co chce: sprawić, aby się w kimś zakochał, popełnił samobójstwo... po prostu wszystko).
Partner/ka: Grace jest osobą chętną na rozpoczęcie jakiegoś związku, jednak nie pakuje się w coś tylko na chwilę, nie kręcą ją romanse. Szuka wśród wilków z watahy partnera na całe życie, który będzie ją kochał i będzie podobny do niej. Musi lubić szczenięta, ponieważ wilczyca planuje je mieć. Dodatkowo, nie lubi nic załatwiać szybko i spontanicznie: musi się bardzo długo znać z potencjalnym partnerem, zanim zgodzi się na zawarcie związku.
Rodzice: Alexis i Jason
Potomstwo: Grace jeszcze nigdy o tym nie myślała, ale chyba chciałaby doczekać się szczeniaków.
Inna rodzina: Castiel i Gaster Phoenix - bracia
***
***
Data dołączenia: 29 luty 2016
Data urodzenia: 29 luty
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 2.000.000
★★★★★★★★★★★
Data urodzenia: 29 luty
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 2.000.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 28
PD: | Ogólnie: 2850 | Wykorzystano: 2800 | Zostało: 50
Umiejętności: | Walka: 740 | Instynkt: 740 | Umysł: 740 | Polowanie: 740 |
Jaskinia: numer 31
Ekwipunek: Brak
Torba: | 3 Wilcze Jagody | 3 Czarna Krew | 3 Łza Wilczycy | 3 Niezapominajka | 3 Rumianek | 3 Liść | 3 Czaszka | 3 Czarna Perła | 3 Kość | 3 Chmiel | 3 Popiół | 3 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Historia tego delikwenta jest krótka, nieśmieszna i zdecydowanie nudna. Najzwyczajniej w świecie, urodził się w Watasze Krwawego Wzgórza. Ma siostrę Grace i brata, natomiast jego rodzice, Alexis i Jason, są deltami. Basior czuje się tutaj całkiem dobrze i nie ma zamiaru odchodzić z rodzinnej watahy nie posiadając wystarczająco odpowiedniego powodu.
Ekwipunek: Brak
Torba: | 3 Wilcze Jagody | 3 Czarna Krew | 3 Łza Wilczycy | 3 Niezapominajka | 3 Rumianek | 3 Liść | 3 Czaszka | 3 Czarna Perła | 3 Kość | 3 Chmiel | 3 Popiół | 3 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Historia tego delikwenta jest krótka, nieśmieszna i zdecydowanie nudna. Najzwyczajniej w świecie, urodził się w Watasze Krwawego Wzgórza. Ma siostrę Grace i brata, natomiast jego rodzice, Alexis i Jason, są deltami. Basior czuje się tutaj całkiem dobrze i nie ma zamiaru odchodzić z rodzinnej watahy nie posiadając wystarczająco odpowiedniego powodu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!