sobota, 5 września 2015

Decron - profil wilka


Imię: Decron [czyt. dekron]
Płeć: Samiec
Wiek: 5 lat, nieśmiertelny
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
StanowiskoGwardzista
Głos: Headhunterz [Willem Rebergen]
Cechy charakteru: Nikczemny, zawsze się odgryzie, nawet za małą błahostkę. Nigdy nie odpuszcza. Woli nawet zginąć z przeciwnikiem, niż zginąć przez niego. Nigdy jeszcze nie przegrał i będzie walczył do ostatniej kropli krwi. Oczywiście... Za przyjaciół, którzy nie okażą się fałszywymi również. Za swoich przyjaciół skoczy w przepaść. Jeśli lepiej go poznać, wilk jest bardzo rozgadany i może rozmawiać z jednym wilkiem godzinami. Resztę poznaj sam...
Cechy fizyczne: Jest bardzo silny, przez to nadaje się na wojownika. Nie biega za szybko i po dość długim biegu męczy się. Potrafi jednak wspinać się świetnie, a pływać się uczy.
Znak szczególny: Zawsze nosi kaptur i doczepiane sztylety
Słaby punkt: Uszy, dlatego też chowa je pod kapturem
Boi się: Przegranej
Waga: 73 kilogramy
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Blue Rose, szuka
Pochodzenie: Ziemia Wojny [Wataha Górskiego Potoku]
Lubi: Wygrywać, swoje moce, swoich przyjaciół, śmierć
Nie lubi: Przegrywać, fałszywych wilków
***
Żywioł: Lód, Elektryczność, Mrok
Moce: [9/20] Telepatia, Teleportowanie się, rozmowa z duchami, kule mroku, lodu i elektryczności, stawanie się niewidzialnym, wchodzenie do snów, nękanie w myślach
Partner/ka:  Czy ma szansę na jakąkolwiek miłość? Z resztą... Jaka wadera chciałaby takiego wilka?
RodziceKemisha i Oxfrum [Wataha Górskiego Potoku]
PotomstwoNie ma, nie chce szczeniąt
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 5 wrzesień 2015
Data urodzenia: 17 wrzesień
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 575.000
★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 15
PD: | Ogólnie: 1500 | Wykorzystano: 1500 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 375 | Instynkt: 350 | Umysł: 375 | Polowanie: 375 |
Jaskinia: numer 33
Ekwipunek: Wilczy Nieśmiertelnik
Torba| 1 Wilcze Jagody | 9 Czarne Krwie | 5 Łzy Wilczycy | 6 Niezapominajki | 9 Rumianki | 8 Liście | 9 Czaszki | 9 Czarne Perły | 8 Kości | 9 Chmiele | 9 Popioły | 9 Księżycowe Pyły | 
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: | Szpon |
Towarzysz: Brak
HistoriaByłem wychowywany w Watasze Górskiego Potoku. Tam ojciec szkolił mnie do upadłego na wojownika. Czasami miałem dość i podnosiłem głos na ojca krzycząc, że jest nienormalny, że ja nie dam rady. On wtedy podchodził do mnie, zapędzał pod ścianę i gryzł w uszy. Pewnego dnia właśnie zranił je na tyle mocno, że jedno ucho mi odgryzł w połowie. Od tamtego czasu zacząłem nosić kaptur i sztylety przy sobie. Uciekłem pewnej nocy i dotarłem na ośnieżony teren. Tam napotkałem śpiącą w jaskini waderę i postanowiłem wejść do jej snu. Tam z powrotem, kiedy się obudziła ruszyłem w stronę jaskini Alfy. Zatrzymałem się w Watasze Krwawego Wzgórza, która zwana jest Watahą Elektryczności.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: wilczyca22 |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!