piątek, 31 marca 2017

Prawa autorskie - pomoc

Welcome.
Tak, KJK pierwszy raz z własnej nieprzymuszonej woli prosi kogoś o pomoc. Jednak sprawa jest dość czasochłonna i pomoc bardzo nam się przyda. 

Aby mi pomóc wystarczy mieć założone konto na deviantArt i znać jakichkolwiek autorów. Nie chodzi mi o znanie ich osobiście, po prostu tylko i wyłącznie o nicki. 
Jeśli chcesz pomóc, najpierw wypisz ich nicki i wyślij mi na howrse/mailu. Sprawdzę do których autorów już zwracałam się z prośbą o zgodę na używanie prac i wyślę ci listę tych, do których możesz napisać, a pod listą gotową wiadomość, którą wystarczy wkleić. Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc, ponieważ coś mi się stało z deviantArtem i nie mogę się zalogować, a jeśli już dam radę, to zaraz mam jakieś problemy. Poza tym, długo nie zaglądałam na dA i nie wiem jacy autorzy są teraz popularni, może do serwisu dołączyli nowi rysownicy, a jeśli ktoś siedzi cały czas w watahach i na dA to na pewno wie więcej.

Skrótowe objaśnienie na czym ma polegać na ''pomoc''
1. Konto na dA
2. Wysłanie listy autorów, których lubisz/znasz
3. Skorygowanie listy przeze mnie i wysłanie wiadomości, którą masz przekazać autorowi
4. Wysłanie wiadomości do autora
5. Czekanie na odpowiedź i po uzyskaniu jej powiedzenie mi czy zgoda jest czy nie

HALP ME PLZ

~ KJK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!