Imię: Glace (fr. lód / czyt. glas)
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Kierunek: Koliber
Stanowisko: Wyrocznia
Stanowisko: Wyrocznia
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Galaktyczny
Głos: Brak
Rasa: Wilk Galaktyczny
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Glace oznacza lód i to samo myślisz o tej waderze, kiedy na nią patrzysz. Dosyć chłodne spojrzenie i brak uśmiechu na twarzy sprawiają, że biała wilczyca wydaje się oschła, zimna jak lód, bez serca. Niestety pozory często mylą i tak na pewno jest w przypadku tej wadery. Niestety niewiele może zrobić ze swoją mimiką, po prostu sprawia wrażenie wiecznie niezadowolonej pesymistki narzekającej na wszystko i wszystkich, starającej się zepsuć dzień każdej napotkanej osobie. Na całe szczęście Glace nie można utożsamiać z tymi cechami. Pod lodową powłoką jej ciała kryje się ciepłe, rozgrzane niczym piekło wnętrze. Lód bardzo łatwo rozbić, tak samo łatwo zranić tę waderę. Jest ona niezwykle emocjonalna i uczuciowa, co ma swoje złe i dobre strony - łatwo ulega emocjom, może się zdenerwować z byle powodu, rozpłakać wśród innych wilków, często przygnębiają ją rzeczy, na które nie ma wpływu. Mimo to jest ona optymistką i zawsze stara się dostrzegać dobre strony sytuacji, które ją spotykają. Jej uczuciowość ma też dobrą stronę - jest ona niesamowicie empatyczna, nikogo nie zostawi w potrzebie. Jest ona pacyfistką. Nie uznaje wojen i konfliktów, chce wszystko rozwiązywać drogą pokojową, nigdy nie atakuje pierwsza, a przemocy używa jedynie do obrony własnej lub kogoś. Gdy już przychodzi jej walczyć pokazuje swoją gorszą stronę. W walce z przeciwnikiem nie zna litości, nawet jeśli widzi błaganie w oczach innej istoty, zawsze będzie starała się ją pokonać, szczególne, jeśli ma ku temu powód. To bardzo mściwa wadera, kiedy komuś z jej bliskich stanie się krzywda, po oprawcy nie pozostanie żaden ślad. Zrobi wszystko, aby poczuł to, co poczuła istota jej bliska. Tak, nie wilk, lecz istota - bo posiada tyle samo szacunku do wilków, jak i do innych organizmów żywych, nie włączając w to ludzi, którymi gardzi. Na co dzień Glace to raczej małomówna i przyjacielska wadera, której największą wadą, a jednocześnie niesamowitą pułapką na basiorów jest jej urocza nieśmiałość, jąkanie się, rumienienie się podczas rozmowy. Posiada ona w sobie wiele uroku, jednak tak jak każdy ma swojego wewnętrznego demona, na szczęście jej demon budzi się jedynie w słusznych powodach.
Cechy fizyczne: Glace nie będąc pod wpływem emocji nie może wyrządzić absolutnie żadnej krzywdy. Nie jest ona wysportowaną wilczycą. Dopiero kiedy wpada w furię jej umiejętności fizyczne poprawiają się. Generalnie zarówno gdy jest spokojna, jak i gdy spokojna nie jest, potrafi rozwinąć dobrą prędkość. Zazwyczaj małe, zgrabne, chude wilki są dobre w bieganiu, ona od normy nie odstaje. Nie potrafi przebiec długiego dystansu, chyba że czuje się bardzo zmobilizowana. Nie potrafi pływać i latać, za to jest doskonała we wspinaczce górskiej, ma również świetne wyczucie równowagi. Kiedy działają na nią silne emocje staje się bardzo zwinna i dosyć silna, dobrze radzi sobie wówczas w walce i zawsze walczy do upadłego. Nigdy, ale to nigdy się nie wycofuje, co jest cenione na polu bitwy.
Znak szczególny: Wilczycę charakteryzuje bardzo "lodowy" wygląd, otóż jest ona calutka biała, okryta wspaniałą, puszystą szatą z wielkim, białym kominem; posiada oczy i nos w lodowo-niebieskim kolorze, a białe, gęste włosy spięte są w mały kucyk.
Słaby punkt: Dość krótki, mały, puszysty ogon wadery.
Boi się: Wszelkich sytuacji, kiedy musi zabrać głos; że coś stanie się jej rodzinie; śmierci; a poza tym totalnych błahostek, które nie zasługują na uwagę, typu pająki czy ciemność
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 60 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Poszukuje, pewnie nie będzie łatwo...
Pochodzenie: Kraina Tysiąca Wiatrów - miejsce, którym rządzą jej rodzice, nie będące częścią świata, w którym znajduje się wataha.
Lubi: Walki; zimno i wszystko, co z tym związane; bycie na uboczu; prawdę i honor; muzykę; swoje siostry; rodzinę i marzenia, choć do tego się nie przyznaje; sekrety i tajemnice' przygody' życie pełnią życia' filozofowanie; przemyślenia; samotność; przyrodę
Nie lubi: Mówić o sobie; zbytniego tłumu; ciepła i wszystkiego, co z tym związane, nie dogaduje się też dobrze z większością ognistych wilków; bycia w centrum uwagi; przesadnej ciszy; sztywnych zachowań; kłamstwa i nieprawości; braku honoru; oczerniania innych
Lubi: Walki; zimno i wszystko, co z tym związane; bycie na uboczu; prawdę i honor; muzykę; swoje siostry; rodzinę i marzenia, choć do tego się nie przyznaje; sekrety i tajemnice' przygody' życie pełnią życia' filozofowanie; przemyślenia; samotność; przyrodę
Nie lubi: Mówić o sobie; zbytniego tłumu; ciepła i wszystkiego, co z tym związane, nie dogaduje się też dobrze z większością ognistych wilków; bycia w centrum uwagi; przesadnej ciszy; sztywnych zachowań; kłamstwa i nieprawości; braku honoru; oczerniania innych
***
Żywioł: [4/4] Lód, Magia, Światło, Natura
Moce: [20/20] Zamrażanie wzrokiem, tworzenie postaci z lodu, lodowy oddech, wywoływanie śnieżycy, telepatia, telekineza, teleportacja, czytanie w myślach, tworzenie portali i rzeczy, które tylko sobie wymarzy, oślepianie, biała magia, prędkość światła, poprawa pogody, świetlna kula, rozmawianie ze zwierzętami, kierowanie naturą, klęski żywiołowe, uzdrawianie, zmiennokształtność
Partner/ka: Wstyd to przyznać, ale zakochała się w pewnych złotych oczach, w których niekoniecznie powinna się zakochiwać ze względu na to, jak ważne są...
Rodzice: Vivien i Passenger (nigdy nie należeli do watahy, znajdują się w innym świecie)
Potomstwo: Szczerze mówiąc, chciałaby dorobić się szczenięcia lub nawet dwójki. Uwielbia szczenięta. Jednak najpierw musi mieć partnera i on musi popierać jej decyzję - jeśli nie będzie chciał mieć dzieci, nie będzie to dla niej problem.
Inna rodzina: W innej watasze
***
***
Data dołączenia: 1 kwiecień 2017
Data urodzenia: 10 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 50.000
Data urodzenia: 10 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 50.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 8
PD: | Ogólnie: 800 | Wykorzystano: 800 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 250 | Umysł: 250 | Polowanie: 300 |
Jaskinia: numer 25
Ekwipunek: Brak
Torba: | 0 Wilcza Jagoda | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodziła się w świecie, zwanym Krainą Tysiąca Wiatrów. Jest to odległe miejsce, położone w innym wymiarze. Aby dostać się do tego miejsca, trzeba przejść przez portal, którego położenie jest nieznane. Kraina Tysiąca Wiatrów to mały, stary świat, którym rządzą rodzice wadery. Po dorośnięciu Glace wraz z siostrami opuściła dom, ku swojemu przeznaczeniu. W Krainie Tysiąca Wiatrów nie było zbyt wiele wilków, więc przeprowadziły się na Ziemię w poszukiwaniu partnerów oraz w celu założenia rodzin. Wędrując długo po nieznanym lądzie, ostatecznie przeżyły wiele przygód, jednak opowiadanie ich zajęłoby zbyt dużo czasu. Przeszły przez kilkanaście różnych watah, gdzie wilki patrzyły na nie różnie, po kolei wykruszała się każda z trzech sióstr Glace, aż w końcu wadera została sama i postanowiła dołączyć do pierwszej watahy, którą napotka.
Ekwipunek: Brak
Torba: | 0 Wilcza Jagoda | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Urodziła się w świecie, zwanym Krainą Tysiąca Wiatrów. Jest to odległe miejsce, położone w innym wymiarze. Aby dostać się do tego miejsca, trzeba przejść przez portal, którego położenie jest nieznane. Kraina Tysiąca Wiatrów to mały, stary świat, którym rządzą rodzice wadery. Po dorośnięciu Glace wraz z siostrami opuściła dom, ku swojemu przeznaczeniu. W Krainie Tysiąca Wiatrów nie było zbyt wiele wilków, więc przeprowadziły się na Ziemię w poszukiwaniu partnerów oraz w celu założenia rodzin. Wędrując długo po nieznanym lądzie, ostatecznie przeżyły wiele przygód, jednak opowiadanie ich zajęłoby zbyt dużo czasu. Przeszły przez kilkanaście różnych watah, gdzie wilki patrzyły na nie różnie, po kolei wykruszała się każda z trzech sióstr Glace, aż w końcu wadera została sama i postanowiła dołączyć do pierwszej watahy, którą napotka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!