niedziela, 21 stycznia 2018

Wesołego jajka

Myślę, że nie jesteś zaskoczona tym postem, ale mam nadzieję, że zrobi ci się miło czytając go ^^ Może troszeczkę późno, tak wyszło no :<

A więc dzisiaj są twoje urodzinki <3
Powiem szczerze Then, twoje przybycie do WKW otworzyło tutaj zupełnie nowy rozdział i myślę, że każdy jest ci za to bardzo wdzięczny. Jesteś niezwykle utalentowaną osobą, tworzysz rzeczy nietuzinkowe i piękne.
I przede wszystkim życzę ci, abyś robiła to nadal, abyś spełniała siebie i swoje marzenia, abyś się doceniała i nie słuchała tego, co inni myślą :3 Nawet jeżeli coś ci nie wyjdzie, nie poddawaj się!
A, oczywiście dużo Wiosny!
Mam nadzieję, że kolejny roczek zleci ci naprawdę przyjemnie, w zdrowiu i szczęściu, czyli tym, co jest w życiu najważniejszy
No i życzymy ci wszyscy Wiosny
Z takich bardziej osobistych życzeń to na pewno wincyj plastikowych i żywicznych koników! <3
Wspominałam już o Wiośnie? XD
Oby wszystkie twoje marzenia się spełniły, i oby pojawiły się następne, bo czymże jest życie bez marzeń? ^^

Tak wiem jestem kijowa w pisaniu życzeń nie krzyczcie ._.

Także no, jeszcze raz, wszystkiego najlepszego Then <3
Co do piosenki to nie wiem za bardzo czego słuchasz, więc tego no XD Nie bij

***

ALE!
Dzisiaj swoje urki obchodzi jeszcze Kosmitek!
Kosmitku, dawno nie pisałyśmy, w sumie podobnie jak z Then ;-;
Życzę ci, żebyś troszkę w siebie uwierzyła, żebyś też siebie doceniła, bo podobnie jak Denyś, świetnie piszesz i rysujesz, realizuj to <3
Zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń ^^

~ KJK aka Najgorszy Składacz Życzeń wraz z całym WKW

4 komentarze:

  1. Awww dziękuję bardzo <3
    Szczerze powiem, że jednak jestem zaskoczona - bardzo miło oczywiście.
    Nadal za mało Wiosny XD
    A na koniki nie ma miejsca... A nie. To nie Prima Aprilis XD
    Jak nie wiadomo co mi puścić to puść Gienia XD A tak rly, to naprawdę mi cieplutko ^^ I nie mam za co bić, bo to ja jestem do bicia XD

    Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3
      Cieszę się, że jest ci cieplutko, szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę to co się dzieje na zewnątrz (nie żeby mi to przeszkadzało, zima to życie XD)
      Dobra, to jednak nie mnie powinnaś bić, tylko mój telefon, który uciął mi połowę tekstu D: Ale w sumie mnie też, bo tego nie zauważyłam ;-;

      <3

      Usuń
    2. Ja tam muszę popitalać 1km do szkoły w butach które strasznie się ślizgają. Podziękuję zimie xd
      Już mówiłam że jedyną osobą do bicia jestem ja XD

      Usuń
  2. Huh, czas podziękować. Trochę za późno tu piszę, ale jestem chodzącą depresją i musiałam wziąć się w garść, żeby to przeczytać. W każdym razie szczerze dziękuję za życzenia. W sumie... Marzeń nie mam, szczęścia też nie znajdę a zamiast zdrowia prędzej przydałaby mi się choroba, ale dziękuję i tak. Przepraszam, ale nie zrobiło mi się cieplej na serduchu, nie umiem się nawet uśmiechnąć. Czemu nikt mi nie życzy śmierci? ;-;
    I tak, jak zauważyłaś na początku, daaawno nie pisałyśmy. Musimy do tego wrócić. <3

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!