sobota, 6 stycznia 2018

Czystka, szczeniaki, informacje

Miałam się odezwać na początku nowego roku, a tymczasem uciekł nam już tydzień. Krótko, prosto i na temat, bo mój czas ponownie jest ograniczony.

A więc witam Was w nowym roku. Nie mam żadnych postanowień, również nie wymagam od siebie żadnych cudów, jeżeli chodzi o WKW. Od razu mogę powiedzieć, że pierwsze sześć miesięcy na pewno nie będą okresem świetności watahy. Pierwszy rok liceum łatwy nie jest.

1. Czystka - tak jak pisałam na początku, usuwamy nieaktywne wilki. Wilki, których właściciele już za bardzo na bloga nie zaglądają. Nie dostałam od nich żadnej wiadomości. Do większości z Was pisałam, by się dopytać, ale do części nie, bo zastanawiałam się, czy w ogóle jest sens.
Z WKW odchodzą zatem:

Fortis Corde: Kate
Viridi Agmen: Esmé (odeszła już wcześniej, ale nie zrobiłam o tym posta); Gisei; Kristin
Luminosum Iter: Aaron; Nadrix; Wendigo
Cecidisti Stellae zostaje w tym samym składzie.

Na pewno ktoś wysyłał mi jakieś profile, których nie zdążyłam dodać. Jeżeli ktoś wysłał wilka i nie widzi go w WKW, a chce, aby się tu znajdował, musi go wysłać jeszcze raz.

2. Szczeniaki - czyli coś, co przekładamy i przekładamy. Wypadałoby się za to w końcu wziąć, nie sądzicie? Wszystkie szczeniaki mają czas do końca stycznia, by ogarnąć zadania. Jeżeli 31.01 jakiś szczeniak nie będzie mieć zaliczonych co najmniej sześciu zadań, zostanie usunięty.

3. Administracja - już wiem, że Zecor i Then nadal chcą pełnić swoje obowiązki jako administratorowie. Będzie nas trójka i w takim składzie zostaniemy, ewentualnie kilka osób dodamy jako osoby do pomocy, ale niższej rangi. Jak wiecie - tyle, ile jest adminów, tyle jest klanów, a zatem można się spodziewać... paru sporych zmian. Na część wpadłam sama i jeszcze nie zostały omówione, a część przedyskutowaliśmy.
Zauważyliście zapewne, że ani Szymek, ani Alexis nie usunęli jeszcze swych wilków - a zatem możecie się spodziewać chwilowo jeszcze całkiem dużej ilości akcji, może jakichś wojen, ale nie chciałabym za wiele zdradzać.

4. Opowiadania - jest sporo opowiadań do dokończenia, a kilka mam do wrzucenia, ale ogólnie zalecane jest rozpoczęcie nowych wątków. Jeżeli nikt, kto bierze udział w jakiejś serii nie ma nic przeciwko jej kontynuowaniu, ja również nie mam. Ale prosiłabym, by wszystkie serie pisane w starym roku zostały zamknięte w obrębie najbliższych dwóch tygodni, bo niekoniecznie będą się zgadzać z późniejszą fabułą.

To na tyle, szczęśliwego nowego roku ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!